زیباترین رنگ بندی آشپزخانه سال 2021 تام هاولی

جای تعجب نیست که 2021 رابطه ما با خانه های ما را تغییر داده است. ما شروع به کاوش ایده ها و استقبال از رنگ ها به روشی کرده ایم که قبلاً هرگز در نظر نگرفته ایم. ما به دنبال راحتی ، جدید و برنامه هایی هستیم که به ویژه در قلب خانه باعث مثبت شدن می شوند. رنگ های آشپزخانه تام هاولی را کشف کنید و برخی از روش های مورد علاقه ما را برای استفاده از سایه های جسورانه جدید ما در زیر کشف کنید.

درک پالت رنگ تام هاولی
هر یک از رنگ ها بطور دقیق برای مجموعه های آشپزخانه ما تولید شده است. ساده و در عین حال زیبا ، 24 رنگ ما شامل سفیدها ، رنگهای روشن، خنثی های سنتی و انتخاب کوچکی از سایه های متمایز برای کسانی است که آرزو می کنند چیزی کمی متفاوت باشد. ما ساعت ها وقت خود را صرف اطمینان از هماهنگی رنگ رنگ آشپزخانه با یکدیگر می کنیم ، شما می توانید رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کرده و مطابقت دهید تا زمانی که پالت مناسبی را برای خود و خانه خود پیدا کنید.

زیباترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

معرفی هشت رنگ جدید رنگ آشپزخانه

وقتی نوبت به معرفی رنگ های جدید رنگ در پالت ما می رسد ، آنها اغلب به صورت آلی توسعه می یابند. ما هنوز روندها و بینش های گسترده تر صنعت را تأیید می کنیم اما در نهایت رنگ هایی که انتخاب می کنیم همیشه کیفیت بی انتهایی برای دستیابی به ظاهر کلاسیک تام هاولی دارند. رنگ های طبیعت به طور مداوم ما را الهام می دهند ، بنابراین به طور طبیعی ، همه رنگ های رنگی ما یک مرجع گیاهی یا خاکی هستند.

    "متنی سازی این رنگ ها به ما در انتخاب مشتری کمک می کند. بدون مرجع گیاهی آن ، یک پیشخوان جزیره آبی فقط یک پیشخوان جزیره آبی است. در عوض ، محبوب ترین آبی خود را به نام Lithodora - آبی برقی گلهای زیبای باغ نامگذاری کردیم. "

زیباترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه



مدیر طراحی ، تام هولی.

ما اخیراً مجموعه ای از رنگ های جدید رنگی را معرفی کرده ایم که می خواهد هوس رنگی شما را پر کند. ما سه بلوز زیبا داریم ، Inky Sky ، Opal و Azurite. همچنین در این پالت دو عدد سبزه پایین زمین ، آلوئه ورا و سرپانتین ، یک ماده خنثی جدید به نام صدف ، غروب صورتی وجود دارد که یک گل رز خاموش و یک بادمجان عمیق شیک به نام آسمان طوفان است.

به درستی انتخاب یک رنگ آزمایش زمان را تحمل می کند ، به همین دلیل ساعت ها وقت صرف می کنیم تا هر سایه انتخاب شده ، تکمیل کننده هر عنصر طراحی آشپزخانه شما باشد. با معرفی رنگ های جدید ، فکر کردیم که می توانیم برخی از روش های مورد علاقه خود را برای استفاده از رنگ در آشپزخانه به اشتراک بگذاریم.

از استفاده از مناطق وسیع رنگ در آشپزخانه خود نترسید. از چندین سایه دور شوید و روی یک رنگ اصلی تمرکز کنید که برای ایجاد ثبات و تقویت طرح مناسب باشد. به این فکر کنید که می خواهید به دنبال چه ظاهری بروید ، آیا می خواهید با استفاده از سایه های ملایم و طراوت بخش مقدس دنج و تاریکی یا آشپزخانه ای با کیفیت آرامش ایجاد کنید؟ هم دیوارها و هم کابینت های رنگ شده با یک رنگ می توانند طرح شما را ساده کنند و در واقع فضای اتاق را بیشتر جادار کنند.

زیباترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

وقتی نوبت به ایجاد یک نگاه سرینی می رسد ، رنگ جدید Azurite ما یک انتخاب جذاب است. اگرچه سایه های تیره آبی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، اما رنگ های نوستالژیکی مانند Azurite می توانند تأثیر بصری شدیدی ایجاد کنند ، به ویژه در تضاد با چوب های گرم و سفیدهای نرم. هر سه رنگ جدید رنگ آبی آشپزخانه آبی ما دارای عمق عظیمی از رنگ است که دارای رنگ خاکستری و زیر رنگ سبز است و باعث می شود که آنها بیش از حد سرد نشوند ، مناسب برای کابینت آشپزخانه.

Partners Partners - سایه های بی انتها برای تکمیل دکوراسیون موجود

چه شما عاشق طراحی اسکاندیناوی باشید و چه زیبایی غنی نوستالژیک ، این فقط کشف چیزی است که واقعاً شما را هیجان زده می کند. رنگ های پررنگ را کنار بگذارید ، شما هنوز هم می توانید با خنثی کننده های آرام بخش ، در آشپزخانه خود عمق و شخصیت ایجاد کنید. نت های اصلی پالت رنگی ما مکان عالی برای شروع در هنگام انتخاب طرحی است که سبک زندگی شما را منعکس کند. این سایه های پایه همچنین به شما آزادی می دهد تا سایر عناصر خلاقانه طراحی را در فضای خود مانند splashbacks بیانیه ای ، نور بازی و لوازم جانبی شیک جستجو کنید.

زیباترین رنگ بندی کابینت آشپزخانه

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn