دکوراسیون داخلی رستوران پارامونت

دراین قسمت طراحی و دیزاین جذاب فست فود پارامونت را مشاهده می کنید ، یک فضای 300 متری که در شهر شیراز طراحی شده و طرح اون بشدت مقبول و مورد پسند صاحبنظران قرار گرفته امیدواریم لذت ببرید.

9 نکته طراحی فست فود رستوران برای بهبود تجربه مشتری
محیط و راحتی، همراه با غذای خوب و خدمات خوب به مشتریان، پایه و اساس یک فست فود رستوران موفق است. این ویژگی‌های ضروری به مشتریان شما کمک می‌کند از وعده‌های غذایی خود لذت ببرند و از بازدید آنها از محل شما احساس خوبی داشته باشند. در حالی که غذای خوب و خدمات خوب به مشتریان تابعی از کارمندان شما است، محیط و راحتی تابعی از طراحی فست فود رستوران شما است.

طراحی و دکوراسیون فست فود رستوران پارامونت

بنابراین چگونه طراحی فست فود رستوران خود را بهبود می دهید تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود ارائه دهید؟ ما اینجا هستیم تا به شما در پاسخ به این سوال کمک کنیم. ما این راهنمای نکات طراحی فست فود رستوران را ایجاد کرده ایم تا به شما کمک کنیم از فضای خود بیشترین استفاده را ببرید. چه در حال بررسی مکان فعلی خود برای یافتن راه‌هایی برای بهبود باشید، یا فست فود رستوران جدید خود را از ابتدا ایجاد کنید، این 9 نکته ضروری در طراحی فست فود رستوران به شما کمک می‌کند تا عواملی را که بیشترین تأثیر را بر مشتریانتان دارند، بررسی کنید.
بهترین نکات طراحی فست فود رستوران
1. با در نظر گرفتن شخصیت برند خود طراحی کنید

شخصیت برند شما روشی است که فست فود رستوران شما توسط مخاطبان هدف شما درک می شود. علاوه بر این، شخصیت برند شما به بسیاری از تصمیمات طراحی دیگری که به عنوان یک فست فود رستوران دار با آنها روبه رو خواهید شد، اطلاع می دهد. به عنوان مثال، اگر شخصیت برند شما رسمی است، این موضوع بر روی انواع لباس‌های فرم کارمندان، ظروف نقره و تنظیمات مکانی که انتخاب می‌کنید و دکوراسیونی که برای فضای غذاخوری شما مناسب است، تأثیر می‌گذارد.

به دلیل تأثیری که بر طراحی فست فود رستوران شما دارد، مهم است که قبل از اینکه به نحوه طراحی فضای خود فکر کنید، شخصیت برند خود را مشخص کنید. حتی اگر تصوری در مورد شخصیت برندتان در ذهن دارید، توصیه می کنیم همه آن را یادداشت کنید. به این ترتیب می توانید آن را به طور کامل مشاهده کنید و می توانید شروع به اصلاح آن کنید تا بهتر با اهداف خود و ترجیحات مشتری مطابقت داشته باشد.

طراحی و دکوراسیون فست فود رستوران پارامونت

2. محیط و ظرفیت صندلی را متعادل کنید

برای ظرفیت بسیار زیاد صندلی، تعداد کمی از چیدمان‌ها بر طراحی کافه تریا با ردیف به ردیف میزها و نیمکت‌های بلند برتری دارند. از سوی دیگر، اتاق‌های ناهارخوری رسمی باید بیشتر بر محیط – شخصیت و جو – تمرکز کنند تا اینکه روی تعداد افرادی که می‌توانند در آن بنشینند. بسیاری از فست فود رستوران‌ها این روزها باید یک حد وسط را اشغال کنند که هم به فکر خدمات رسانی به تعداد مناسبی از مردم و هم ارائه محیطی دلپذیر هستند.

محاسبه کنید که باید به چند مشتری در یک جلسه خدمت کنید تا به نتیجه برسید.

     فاصله بین میزهای خود، تزئینات کف، موقعیت ایستگاه های انتظار و سایر عوامل را بررسی کنید.
     چیزها را دوباره مرتب کنید تا در افراد بیشتری جا بیفتند و در عین حال راحت باشید.
     در صورت امکان، سعی کنید تعداد مشتریان سربه سر خود را دوبرابر کنید تا سود زیادی کسب کنید.

3. جدول های بد را به حداقل برسانید

میزهای بد آنهایی هستند که در قسمت های مشکل دار فست فود رستوران شما قرار دارند. مناطق مشکل رایج فست فود رستوران عبارتند از: نزدیک آشپزخانه، نزدیک دستشویی ها و نزدیک ورودی جلو. اینها مکان هایی هستند که مشتریان نمی خواهند بنشینند. یک راه عالی برای شناسایی این "میزهای بد" این است که روی هر صندلی در هر میز فست فود رستوران خود بنشینید. در حالی که روی هر صندلی نشسته اید، مراقب فضای ناهار خوری اطراف خود باشید. آیا از درب ورودی پیش نویس می گیرید؟ آیا می توانید داخل آشپزخانه یا ایستگاه اتوبوس را ببینید؟ آیا به جدول بعدی خیلی نزدیک هستید؟

طراحی و دکوراسیون فست فود رستوران پارامونت

هنگامی که این سوالات را از خود پرسیدید و مشکلات احتمالی را شناسایی کردید، به راه هایی فکر کنید که می توانید این جداول را بهتر کنید. ممکن است با نصب تقسیم کننده ها، مناطق مشکل را پنهان کنید. می توانید گیاهان بلند را بین میزها قرار دهید تا کمی جداسازی را اضافه کنید. حتی راه‌حل‌های کوچکی مانند این می‌توانند به کاهش میزهای بد کمک کنند و به همه مشتریان شما تجربه غذاخوری عالی را که شایسته آن هستند ارائه دهند.
4. اهمیت HVAC را دست کم نگیرید

HVAC مخفف گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع است. این یکی از مهمترین تصمیماتی است که در طراحی فست فود رستوران خود با آن روبرو خواهید شد. به عنوان مثال، آشپزخانه های تجاری گرما، عطر و دود زیادی تولید می کنند. شما نمی خواهید این محصولات جانبی به اتاق ناهارخوری نفوذ کنند، جایی که می توانند بر تجربه مشتری شما تأثیر بگذارند. تهویه مناسب می تواند تضمین کند که این اتفاق نمی افتد.

به طور مشابه، شما باید هم دمای بالا و هم دمای پایین ساختمان خود را به همراه گرمای بدن افراد داخل ساختمان در نظر بگیرید. در یک روز واقعا گرم، با حداکثر ظرفیت صندلی، تهویه مطبوع شما می تواند مشتریان شما را خنک نگه دارد یا فست فود رستوران شما به سرعت تبدیل به سونا می شود؟ همین امر در مورد گرم کردن زمستان نیز صدق می کند. آیا کوره شما می تواند اتاق غذاخوری را راحت نگه دارد؟ شما نمی خواهید مشتریانتان در حالی که منتظر غذایشان هستند کلاه و روسری ببندند.
5. ظروف غذاخوری را در طرح طراحی خود قرار دهید

ظروف سفره-مانند ظروف نقره، بشقاب، لیوان و دستمال سفره- تأثیر زیادی بر مشتریان شما می گذارد. حتی اگر بهترین غذا را در ایالت سرو کنید، ظروف نقره ای ارزان می توانند این تصور را ایجاد کنند که یک شرکت ارزان را اداره می کنید. به همین دلیل، ظروف غذاخوری باید به عنوان بخشی از طراحی کلی فست فود رستوران شما در نظر گرفته شوند.

طراحی و دکوراسیون فست فود رستوران پارامونت

اگر شخصیت برند شما رسمی تر است، ممکن است ظروف نقره سنگین تر یا صفحات ضخیم تر را انتخاب کنید. اگر شخصیت برند شما آرام‌تر است، می‌توانید غذای خود را در سبد یا بشقاب کاغذی سرو کنید. شما نمی خواهید گوشت گاو کوبی و آلاسکا پخته شده را با ظروف نقره ای پلاستیکی و بشقاب های کاغذی سرو کنید. به همین ترتیب، سرو یک همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده و یک آبجو با چینی های فانتزی، گلدار و ظروف نوشیدنی با ساقه بلند غیرمعمول است. بگذارید شخصیت برند شما راهنمای شما در انتخاب ظروف غذاخوری برای فست فود رستوران شما باشد.
6. لباس های فرم را در اولویت قرار دهید

یونیفرمی که کارکنان شما می پوشند باید توسعه برند شما باشد. به همین دلیل، لباس فرم باید به عنوان بخشی از فرآیند کلی طراحی فست فود رستوران در نظر گرفته شود. انتخاب های یکنواخت نیز تحت تأثیر شخصیت برند شما خواهد بود. برای یک فست فود رستوران رسمی تر، برای آقایان یک پیراهن دکمه دار و پاپیون یا کراوات مستقیم و برای خانم ها یک بلوز و دامن در نظر بگیرید. برای داشتن فضایی آرام تر، شلوارهای مشکی و پیراهن دکمه دار را برای هر دو جنس در نظر بگیرید. باز هم، همه چیز به پیامی بستگی دارد که می‌خواهید فست فود رستورانتان منتقل کند.
7. توجه ویژه به حمام

به غیر از قسمت های غذاخوری، حمام ها مهم ترین قسمتی هستند که باید در طراحی فست فود رستوران خود در نظر بگیرید. این منطقه را فقط به عنوان یک غرفه و سینک در نظر نگیرید، آن را به عنوان توسعه برند خود در نظر بگیرید. این اتاقی است که می توانید شخصیت برند، طرح رنگ و حتی لوگوی خود را تکرار کنید تا مشتری شما احساساتی را که برای ایجاد آن در منطقه غذاخوری سخت تلاش کرده اید از دست ندهد.

توجه ویژه ای که به طراحی حمام خود می دهید باید به نگهداری و تمیزی آن نیز بپردازد. حمام ها باید تمیز نگه داشته شوند و حداقل هر ساعت یک بار چک شوند. توصیه می‌کنیم که یک اتوبوس، دونده غذا یا میزبان مسئولیت چک کردن آن را هر نیم ساعت یک بار برای اطمینان از مرتب بودن و تدارکات آن تعیین کنید. به یاد داشته باشید، یک سرویس بهداشتی کثیف به کل کسب و کار منعکس می شود و باعث می شود مشتریان در مورد تمیزی مناطقی که نمی بینند تعجب کنند.
8. کرایه خود را با منوی درست طراحی شده به نمایش بگذارید

منوی شما باید بیشتر از فهرستی از غذاها و قیمت آنها باشد. این یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی است که فست فود رستوران شما تولید می کند. منوی شما باید نه تنها کرایه فست فود رستوران، بلکه فلسفه آشپزی و برند شما را نیز به نمایش بگذارد و برجسته کند.

طراحی و دکوراسیون فست فود رستوران پارامونت

همه این‌ها را می‌توان در انتخاب‌هایی که برای عکس‌ها، زبان، اندازه، ارائه، فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها و مجموعه‌ای از عوامل دیگر انجام می‌دهید نشان داد. همچنین مهم است که با چیدن آنها به ترتیب منطقی از پیش غذا گرفته تا خوراکی و دسر، یافتن اقلام را برای مشتریان آسان کنید. یکی دیگر از راه های عالی برای نمایش غذا و آسان کردن منوی شما این است که غذاهای محبوب را با گرافیک برجسته کنید. این یک راه موثر برای تبلیغ غذاهای پر سود است زیرا چشم خواننده به طور طبیعی به آن بخش از منو جلب می شود.
9. در ذخیره سازی کوتاهی نکنید

متأسفانه، ذخیره سازی به ندرت یک اولویت در نظر گرفته می شود تا زمانی که خیلی دیر شده باشد. بسیاری از فست فود رستوران داران هنگام طراحی فست فود رستوران رویایی خود، فضای ذخیره سازی را در نظر نمی گیرند. اما فضای ذخیره سازی وسیع و با دسترسی آسان برای عملکرد و عملکرد روان کارمندان و فست فود رستوران شما مهم است.

هنگام ارزیابی نیازهای ذخیره سازی خود، مهم است که فرآیند خرید فست فود رستوران خود را بررسی کنید. آیا ماهی یکبار تحویل عمده میگیرید؟ یا هر هفته تحویل های کوچک دریافت می کنید؟ به طور مشابه، آیا برخی از موجودی شما نیاز به امنیت خاصی دارد؟ پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا میزان ذخیره سازی مورد نیاز خود را تعیین کنید.

همچنین اطمینان از دسترسی آسان به فضای ذخیره سازی و در عین حال دور از مناطق پرتردد نیز مهم است. انبار خود را در پشت فست فود رستوران نگه دارید اما راهروهایی به اندازه کافی عریض برای جابجایی جعبه های بزرگ به داخل و خارج بدون مشکل زیاد فراهم کنید. شما می توانید اقلامی را که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند در امتداد محیط محل کار ذخیره کنید تا کارمندان شما بتوانند به سرعت به آنها دسترسی پیدا کنند.

موفقیت شما به عنوان یک فست فود رستوران دار تحت تأثیر تصمیمات کارکنان، بودجه و تعداد زیادی از عوامل دیگر است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn