بازسازی دکوراسیون کافی شاپ در لندن

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن تیم ناتک اقدام به طراحی یک کافه تریا ، کافی شاپ رستوران در شهر لندن نموده است . این کافه تریا با نام عود OUD در حال فعالیت بوده و به دلیل وضعیت ناجور فعلی و انفصال قسمت الحاقی به فضای داخلی کافه تریا درخواست طراحی به مجموعه ناتک دادند و کلیه مراحل طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا توسط تیم ناتک با رابط این عزیزان انجام و تحویل شد.توجه کنید که کلیه تصاویر قبل از طراحی در صفحه آخر قابل مشاهده است. (بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

5 نکته اثبات شده برای طراحی کامل کافی شاپ را در این مقاله متذکر می شویم:

شما در دم کردن یک فنجان قهوه استثنایی تسلط دارید، اما انتخاب طرح و چیدمان ایده آل کافی شاپ، به خصوص اگر فضای کوچکی دارید، ممکن است خارج از محدوده توانایی شما باشد.
طراحی کافی شاپ برای جلب نظر مشتریان و ترغیب آنها به بازگشت بسیار مهم است، و این امر را کاملاً مهم می کند. پس از همه، هدف این است که یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنید که قبل از هر فروشگاه دیگری برای قهوه صبح خود به شما مراجعه کند. پنج عنصر زیر اجزای ضروری برای طراحی یک کسب و کار کافی شاپ عالی هستند. چه فضای کوچکی داشته باشید که باید از آن به صورت استراتژیک استفاده کنید یا فضای کافی دارید، این راهنما به شما کمک می کند تا یک کافی شاپی را به حداکثر برسانید که به یک مرکز اجتماعی محلی پررونق تبدیل می شود. (بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

     مفهوم روشنایی
     طراحی تابلوهای بیرونی و ویترین فروشگاه
     تجهیزات کافی شاپ
     چیدمان و طراحی در فروشگاه
     وای فای رایگان

بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن

بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن

یک مفهوم واضح که برای مخاطب هدف شما جذاب است (بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

اولین گام برای طراحی کافی شاپ شما این است که زیبایی شناسی را انتخاب کنید که برای مشتریانی که می خواهید هدف قرار دهید جذاب باشد. آیا مغازه شما قدیمی به نظر می رسد؟ نوین؟ یکپارچه سازی با سیستم عامل زبان در گونه؟ پیچیده؟ تفننی؟ آرامش بخش؟ دوستدار کودک؟ سالم؟ فرانسوی؟ مفهوم طراحی کافی شاپ شما تا حد زیادی به مخاطبان هدف شما بستگی دارد. انبوهی از بازنشستگان سلایق و انتظارات متفاوتی نسبت به گروهی از متخصصان جوان خواهند داشت.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

مخاطبان هدف کافی شاپ خود، مفهوم طراحی و حتی نام آن را مشخص کنید و مطمئن شوید که 100% آن را روشن کرده اید تا از ثبات در سایر جنبه های کلیدی کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید.

طراحی تابلوهای بیرونی و ویترین فروشگاه

فریب دادن مشتریان می تواند برای بچه جدید در بلوک دشوار باشد. انتخاب نام، طراحی بیرونی و تابلویی که نه تنها کافی شاپ شما، بلکه کارکنان و محصولات شما را نیز منعکس کند، می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما کلید ایجاد هویت برند قوی است.( بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

نمای بیرونی کافی شاپ شما چگونه خواهد بود؟ آیا صندلی در فضای باز خواهید داشت؟ یا به گونه ای تصور می شود که مشتریان را از حضور در محل شما منصرف کند؟ همچنین می‌خواهید هر گونه محدودیت طراحی که توسط جامعه یا محل برگزاری بر روی کافی شاپ شما اعمال می‌شود را در نظر بگیرید. طراحی کافی شاپ شما باید بلافاصله مفهومی را که در ذهن دارید منتقل کند. برای مثال، اگر قرار است کافی‌شاپ شما مدرن و پیچیده باشد، کرکره‌های شیک و شمعدانی روی طاقچه‌ها ممکن است بهترین انتخاب نباشند.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

هر کسی که تا به حال صاحب یک کسب و کار آجر و ملات بوده است به شما خواهد گفت که تابلوهای خوب نه تنها به شما کمک می کند تا یک داستان برند خوب را تعریف کنید، بلکه برای غلبه بر مانع جذب مشتریان به داخل فروشگاه شما کلیدی است. باز هم، تابلوی شما باید مفهوم طراحی کافی شاپ شما را منعکس کند. به عنوان مثال، چوب اصلاح شده یک انتخاب عالی برای تابلوهای کافی شاپ قدیمی است.( بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

همین امر در مورد فونت استفاده شده در علامت نیز صادق است. مطمئن شوید که نشانه شما به راحتی قابل خواندن و متمایز است. تابلوها بخشی از طراحی کلی کافی شاپ است و باید درست در خانه در ویترین به نظر برسد. در عین حال، باید برجسته باشد تا افرادی که از آنجا عبور می کنند بتوانند به سرعت تشخیص دهند که تجارت شما چیست و چه چیزی برای ارائه دارد.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن

تجهیزات کافی شاپ

هنگامی که یک مفهوم و مکان به وضوح تعریف شده را انتخاب کردید، باید تمام تجهیزات لازم را برای ایجاد کافی شاپ خود خریداری کنید.

مطمئن شوید که فضای قهوه خود را در اطراف تجهیزات خود طراحی کنید نه اینکه وسایل خود را به عنوان یک فکر بعدی رها کنید. عدم در نظر گرفتن اینکه کدام تجهیزات باید به کجا بروند ممکن است به این معنی باشد که باید تجهیزات و کیفیت محصول را قربانی کنید. بعلاوه، بدتر از شروع از صفر نمی‌شود، زیرا چیدمان آشپزخانه شما آن دستگاه اسپرسوساز ممتاز، سیستم نقطه فروش کافی‌شاپ یا مجموعه‌ای از دستگاه‌های برشته‌کننده قهوه تجاری را که برای ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود نیاز دارید، در خود جای نمی‌دهد.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

 
چیدمان و طراحی در فروشگاه

ورود مهمان به در تنها آغاز راه است. نحوه طراحی پلان و فضای داخلی کافی شاپ خود به همان اندازه مهم است. از رنگ‌بندی انتخابی، آثار هنری و دکور دیوار گرفته تا پیشخوان، ناهارخوری، قسمت نشیمن، ویترین، منو، سرویس‌های بهداشتی و حتی محل فروش، مفهوم شما باید در کل کافی شاپ شما مشهود باشد.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

متریال، رنگ و نوری را انتخاب کنید که حال و هوای دلخواه شما را ایجاد کند. در حالی که در آن هستید، جذابیت های منحصر به فرد خود فضا را در نظر بگیرید. آیا نقطه کانونی در فضا وجود دارد؟ چگونه ممکن است بتوانید از آن بهره ببرید؟(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

هنگامی که یک کافی‌شاپ با فضای کف محدود راه‌اندازی می‌کنید، احتمالاً برخی از دکوراسیون‌ها را کاهش داده و ظاهری مینیمالیستی کامل با دیوارهای آجری در معرض دید داشته باشید، تا از این‌که مشتریانتان احساس نکنند که در آن انباشته شده‌اند. هیچ چیز بدتر از دیدن یک کافی شاپ برای استراحت پس از یک روز طولانی یا رسیدن به دوستان قدیمی و داشتن افرادی که دائماً به صندلی شما برخورد می کنند در حالی که سعی می کنند از جلوی خود بگذرند، نیست.(بازسازی طراحی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن)

بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن

بازسازی و دکوراسیون داخلی کافه تریا کافی شاپ در شهر لندن

با این حال، داشتن یک کافی شاپ کوچک لزوماً به این معنی نیست که باید خالی به نظر برسد. میزها مکان مناسبی برای یک ویژگی تزئینی مانند یک گلدان کوچک یا حتی یک مجسمه است. هنگامی که فضای کف شما فضای زیادی را فراهم نمی کند، باید از جلوپنجره ها، دیوارها و قفسه ها استفاده کرد. یکی دیگر از گزینه های عالی نصب یراق آلات نور تزئینی است. به یاد داشته باشید، یک کافی شاپ کوچک بهانه ای برای نداشتن سبک یا علاقه بصری نیست. یک اتاق خالی احتمالاً مشتریان شما را مجذوب نمی کند.

وصل شدن به وای فای رایگان

اگر مخاطبان هدف شما حول محور افرادی هستند که برای رسیدن به چند ساعت کار با یک قهوه لذیذ می‌چرخند، وای‌فای رایگان ضروری است. علاوه بر مکانی برای مودم و روتر خود، همچنین باید مطمئن شوید که پریزهای برق فراوانی دارید. هر چه باتری آنها بیشتر دوام بیاورد، احتمال بیشتری دارد که در کافی شاپ شما بمانند.
زیبایی شناسی مناسب به علاوه جمعیت مناسب = کبریت ساخته شده در بهشت

طراحی کامل کافی شاپ مستلزم درک کامل مفهوم شما و مخاطبان هدف شما و همچنین محدودیت های دیکته شده توسط متراژ مربع فضای شما است. هنگامی که درک خود را از این جنبه ها کامل کردید، باید به خوبی در مسیر دستیابی به طرحی باشید که برای شما، کافی شاپ کوچک و مشتریان شما مناسب است. قهوه عالی، غذای لذیذ، تجهیزات قدرتمند و یک لیست پخش آرامش بخش را اضافه کنید و به خوبی در راه تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین افراد جامعه خواهید بود.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn