طراحی آپارتمان مدرن با رنگ بندی جذاب

این آپارتمان 3 خوابه برای یک خانواده جوان در ساختمان مشهور جهان با نام مستعار "Jengabuilding" طراحی شده توسط معمار تریبکا در منهتن طراحی شده است. ما با اضافه کردن کارهای سفارشی در کل آپارتمان ، بر اساس طراحی بر اساس جعبه سفید کل آپارتمان را طراحی کردیم. ما همچنین با نورپردازی خاص معماری ، روشنایی موضعی و روشنایی محیطی همه جا را نورپردازی کردیم. یک جزیره و میز ناهار خوری مرمری جدید کلکته برای طراحی کنار هم در این فضای پلان طراحی شده است.
ورودی ساختمان امکانات مختلفی را به ما داد. این امکان را به ما داد تا بتوانیم یک آینه بزرگ مجسمه ای را به نمایش بگذاریم ، صندلی نیمکت و فضای ذخیره زیر آن را تهیه کنیم و یک تلویزیون روبروی اتاق نشیمن سوار کنیم . تابلوهایی را به ورودی اضافه کردیم و در ضمن از دیوار اصلی در فضای باز اتاق نشیمن / اتاق ناهار خوری / آشپزخانه برای کارهای بزرگ هنری (به استثنای داشتن یک تلویزیون بزرگ) استفاده کردیم. هنر نجاری در محوطه کلوست کلوزت روم اتاق مستر این اتاق را کاملاً به یک کمد لوکس متشکل از درب های تاشو و کشویی ، گاوصندوق های مخفی و آینه های 10 فوت تبدیل کرد. کارهای چوبی نیز در کلیه حمام ها به منظور بهبود فضای ذخیره سازی و اضافه کردن عملکرد بیشتر اضافه شد.
کارفرما یک فضای داخلی معاصر می خواستند که برای کودکان و بزرگسالان احساس آرامش و راحتی داشته باشد. ما یک پالت رنگ نرم را به رنگ خاکستری و آبی ارائه دادیم که نمای آسمان را تکمیل می کند و احساس آرامش ایجاد می کند. ما همچنین با این مشتری همکاری کردیم تا هنر را از مجموعه خانواده آنها و همچنین منبع هنری جدید برای متناسب کردن دیوارهای بزرگ و اضافه کردن تابلو به فضا به کار ببریم.طراحی دکوراسیون منزل خانه آپارتمان مدرن با رنگ بندی جذاب

طراحی آپارتمان مدرن و لوکس01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn