ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی

به منظور افزایش جذابیت زیبایی شناختی طراحی خانه، ایده های کناف و سقف کاذب بسیار مهم است. امروزه صاحبان خانه طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار دارند. اما گاهی اوقات داشتن انتخاب های زیاد ممکن است گیج کننده باشد. بنابراین، هر صاحب خانه باید قبل از نصب سقف، از ترجیحات خود آگاه باشد. بنابراین، 44 ایده زیبا برای سقف جعلی را بررسی کنید. (ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

چگونه از کناف و سقف کاذب برای تزئین خانه خود استفاده کنیم؟
کناف و سقف کاذب با نام های زیادی مانند سقف شبکه ای، کناف، سقف T-bar یا سقف های ثانویه خوانده می شود. این اساسا یک سقف مصنوعی است که به عنوان یک پسوند پایین تر از سقف موجود ایجاد می شود. کناف و سقف کاذب قبلا فقط در ساخت و سازهای تجاری استفاده می شد. با گذشت زمان، آنها به بخشی جدایی ناپذیر از خانه ها نیز تبدیل شده اند، زیرا جذابیت خاصی به فضای داخلی خانه می بخشند. شکاف بین سقف واقعی و کناف و سقف کاذب را می توان برای نصب روشنایی یا حتی به عنوان دریچه های تهویه مطبوع استفاده کرد.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

با کمک یک معمار داخلی یا طراح/دکوراتور داخلی، می توانید از چندین ایده کناف و سقف کاذب برای تزئین فضای داخلی خانه خود استفاده کنید. هنگام برنامه ریزی برای طراحی کناف و سقف کاذب در خانه، چند دستورالعمل وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

کناف و سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی

  1. ارتفاع کناف و سقف کاذب را برنامه ریزی کنید
هنگام برنامه ریزی برای کناف و سقف کاذب، در نظر گرفتن ارتفاع اتاق ضروری است. اتاق هایی با سقف های بلند برای سقف های ریزش ایده آل هستند. حتماً نصب و اجرا را طوری برنامه ریزی کنید که با موضوع یا ظاهری که آرزوی دستیابی به آن را دارید مطابقت داشته باشد. همچنین باید به ماهیت مواد، دوام و وسایل نیز توجه شود.
طرح های کناف و سقف کاذب علاوه بر پوشاندن کانال ها یا سیم کشی های کولر، قاب های نور و سایر وسایل، به عنوان پایه چراغ ها و پنکه های تزئینی به خانه زیبایی می بخشد. برخی از سقف های کاذب حتی دارای مواد جذب صدا هستند که اتاق را هم دنج و هم ساکت می کند.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

کناف و سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی

  2. نقش نورپردازی در کناف و سقف کاذب را مشخص کنید
طرح های کناف و سقف کاذب به سرعت در حال تبدیل شدن به منبع نور مستقیم و همچنین غیرمستقیم برای ایجاد ظاهر و احساس مطلوب در یک اتاق هستند. نورپردازی و طراحی کناف و سقف کاذب باید دست به دست هم دهند تا جذابیت زیبایی داشته باشند. چراغ های کناف و سقف کاذب نیز می توانند نقش بسزایی در برجسته سازی فضای منطقه داشته باشند. بر اساس پوشش سقف، می‌توانید نورپردازی را متناسب با فضا و ایجاد روحیه مناسب در اتاق برنامه‌ریزی کنید، زیرا کناف و سقف کاذب امکان استفاده از روش‌های نورپردازی نوآورانه را فراهم می‌کند.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

کناف و سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی

  3. قبل از طراحی کناف و سقف کاذب چیدمان اتاق را در نظر بگیرید
هنگام ایجاد سقف های کاذب، تصمیم گیری در مورد منطقه ای که می خواهید پوشش دهید و همچنین ظاهر یا موضوع کلی آن ضروری است. عاقلانه تر است که به هندسه اتاق پایبند باشید تا ظاهری جامع داشته باشید زیرا به شما کمک می کند تا به جلوه دلخواه برسید و در عین حال با بقیه دکورهای آن منطقه همگام باشید. اگر قصد دارید از نور فقط برای روشنایی بهتر استفاده کنید، مطمئن شوید که چند وسیله نورافکن را در ترکیب قرار دهید. برای دستیابی به ظاهری عالی می توانید رنگ ها و مواد زیادی را کشف کنید.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

کناف و سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی

  4. رنگ و پرداخت کناف و سقف کاذب
سقف های کاذب لزوما نباید به رنگ های سفید، کم رنگ یا خنثی محدود شوند. بر اساس زمینه، موضوع، عملکرد و ظاهر دلخواه، می‌توانید تن‌ها یا بافت‌هایی را انتخاب کنید که به خوبی با دکور یا مفهوم ترکیب شوند. سایه‌های سفید یا رنگ‌هایی که به آن نزدیک می‌شوند منجر به یک جریان صاف بدون وقفه می‌شوند در حالی که سایه‌های دیگر برای ایجاد فضای گرم‌تر بهتر هستند. اگر سقف‌های بلندی در خانه دارید، سقف‌های کاذب وسیله‌ای عالی برای دکور هستند، به‌ویژه اگر به دنبال طراحی مینیمالیستی و بدون اضافه کردن لوازم جانبی زیاد در اتاق هستید. این سقف‌ها با پنهان کردن سیم‌کشی مورد استفاده برای روشنایی، پنکه‌ها و سایر وسایل برقی، اتاق را مرتب‌تر نشان می‌دهند. ضروری است که مراحل نصب کناف و سقف کاذب را به دقت دنبال کنید تا مطمئن شوید که محکم و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

کناف و سقف کاذب در بازسازی و دکوراسیون داخلی

  5. برنامه ریزی برای آینده
در حالی که کناف و سقف کاذب را برای خانه خود در نظر می گیرید، به خاطر داشته باشید که به دلیل محدودیت های عملی که در بازسازی اتاق وجود دارد، نمی توانید مرتباً طراحی را تغییر دهید یا تغییر دهید. طرح‌هایی را برنامه‌ریزی کرده و انتخاب کنید که بی‌زمان باشند و به راحتی با هر موضوعی که ممکن است بخواهید در آینده آزمایش کنید، سازگار شوند. اطمینان حاصل کنید که به طور مرتب سطح کناف و سقف کاذب را نگهداری و تمیز می کنید تا سال ها بدون نیاز به تعویض باقی بماند. کناف و سقف کاذب را طوری برنامه‌ریزی کنید که خطوط خدمات یا اتصالات شما مانند لوله‌های AC، کانال، آبپاش‌ها، آشکارسازهای دود، سیستم‌های آدرس عمومی و سایر عناصر را مختل نکند.(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

برای طراحی کناف و سقف کاذب برای اتاق نشیمن، اتاق خواب یا هر اتاق دیگری از خانه خود، چه از کناف و سقف کاذب گچی، چه از کناف و سقف کاذب POP یا هر متریالی دیگر، موارد خاصی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:(ایده های کناف در بازسازی و دکوراسیون داخلی)

     اگر سقف خانه شما به اندازه کافی بلند نیست، اضافه کردن کناف و سقف کاذب اتاق شما را به حالت کلاستروفوبیک تبدیل می کند.
     زمانی که کناف و سقف کاذب به درستی نصب و نگهداری نشود، می تواند به خانه آفات، تار عنکبوت، گرد و غبار و مواد حساسیت زا تبدیل شود.
     کناف و سقف کاذب به اندازه سقف واقعی پایدار نیست. بنابراین، بیشتر مستعد آسیب است و نمی تواند وزن نورپردازی یا وسایل الکتریکی سنگین را تحمل کند، مگر اینکه مطابق با آن طراحی شود.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn