65 طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق

توجه کنید عزیزان : تعداد زیادی از طرح های کناف این پست ابدا مورد تائید تیم طراحی گروه ساختمانی ناتک نیست ولی بدلیل درخواست های زیاد شما عزیزان در اینجا قابل مشاهده هست. تیم ناتک دو بحث عملکرد و سادگی را برای طراحی کناف پروژه های خود اولویت قرار می دهد.

محبوب‌ترین ایده‌های ترکیب رنگ سقف کاذب (کناف ) 65+ طرح شیک (طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
من به عنوان یک طراح داخلی، تاثیری که سقف کاذب (کناف ) می تواند بر یک اتاق داشته باشد، به طور مستقیم دیده ام. سقف های کاذب نه تنها به یک فضا عمق و بعد می افزایند، بلکه فرصتی را برای ترکیب عناصر طراحی منحصر به فرد فراهم می کنند. یکی از مهم ترین انتخاب های طراحی در مورد سقف کاذب (کناف )، ترکیب رنگ است. در این مقاله، من محبوب ترین ایده های ترکیب رنگ سقف کاذب (کناف ) را به اشتراک می گذارم.(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
ایده های ترکیب رنگ سقف کاذب (کناف )
سقف های کاذب در مواد مختلفی تولید می شوند، اما سقف های تخته گچی از محبوب ترین آنها هستند. مزیت سقف های گچی این است که همه کاره هستند و به راحتی رنگ آمیزی می شوند. وقتی صحبت از ترکیب رنگ به میان می آید، امکانات بی پایان است. با این حال، محبوب ترین ایده های ترکیب رنگ سقف کاذب (کناف ) عبارتند از:(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
1. سایه های سفید
سفید رنگی جاودانه است که می تواند فضای اتاق را بزرگ و روشن کند. سایه های سفید، مانند کرم یا مایل به سفید، می توانند گرما را به اتاق اضافه کنند و در عین حال آن را روشن و مطبوع نگه دارند. این ترکیب رنگ به ویژه در اتاق‌های کوچک‌تر یا اتاق‌هایی با سقف کم به خوبی کار می‌کند زیرا به ایجاد توهم فضای بیشتر کمک می‌کند.
2. رنگ های متضاد(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
رنگ های متضاد مانند سیاه و سفید یا آبی و سفید سرمه ای جلوه ای جسورانه و چشمگیر ایجاد می کنند. این ترکیب رنگ در اتاق های بزرگتر یا اتاق هایی با سقف بلند به خوبی کار می کند زیرا چشم را به سمت بالا می کشد و به فضا عمق می بخشد. با این حال، مهم است که این ترکیب رنگ را با رنگ‌ها و بافت‌های روشن‌تر متعادل کنید تا از تاریکی یا سنگینی اتاق جلوگیری کنید.
3. رنگ های تک رنگ(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
طرح های رنگی تک رنگ شامل استفاده از سایه های مختلف یک رنگ است. برای مثال از آبی روشن، آبی متوسط و آبی تیره استفاده کنید. این ترکیب رنگ جلوه ای منسجم و آرامش بخش در اتاق ایجاد می کند. در اتاق خواب ها یا فضاهایی که آرامش هدف اصلی است، به خوبی کار می کند.

طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق

طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق


ایده های سقف گچی(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
سقف های تخته گچی به دلیل تطبیق پذیری و سهولت نصب انتخابی محبوب هستند. در اینجا چند ایده سقف گچی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
1. سقف دارای گچ بری مقعر(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
سقف دارای گچ بری مقعر یک طرح سقفی محبوب از گچ است که شامل ایجاد یک انتقال منحنی بین دیوار و سقف است. این طرح به اتاق عمق می بخشد و ظاهری نرم و ظریف ایجاد می کند.
2. سقف طبق(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
در این روش ساپورت سقفی که حالت L مانند دارد به سقف بسته می شود سپس سینی کابل بر روی لبه ی بیرون آمده ی آن قرار می گیرد
3. سقف تیرچه(طرح برای کناف سقف پذیرایی و اتاق سقف کاذب کنافکاری)
سقف تیرچه شامل اضافه کردن تیرهای چوبی به سقف تخته گچی است. این طرح به اتاق گرما و بافت می بخشد و در فضاهای روستایی یا سنتی به خوبی کار می کند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn