طرح و ایده برای درب های سی ان سی در ساختمان

با تغییر جهان و نوآوری ها ، طرح ها و فرم های هنری نیز به طور قابل توجهی تغییر کرده است. طراحان و هنرمندان در حال حاضر طرح ساده مکعب شکل درب را پیچیده تر و پیچیده تر از اشکال ساده ایجاد می کنند که زیبا و خیره کننده بنظر می رسند. با این حال ، به حقیقت پیوستن این طرح ها به حمایت ابزارها و تجهیزات مناسب نیاز دارد که این ساختارها را برآورده می کند. در مورد سطح ایده آل ، چوب به دلیل در دسترس بودن آسان و استفاده زیاد در صنایع مختلف ، بهترین را دارد. در حالی که از دستگاه CNC استفاده می کنید ، حتی می توانید اشکال بهتری به سطوح چوبی بی روح بدهید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که با ایده های نفیس اشنا شوید . این ها هم چندتا از بهترین ها هستند. (طرح و ایده برای درب های ورودی سی ان سی در ساختمان)

درها درها و درگاهها امکان دسترسی فیزیکی به خودمان و یا اسباب و اثاثیه و اجناس مان را که در داخل و خارج از ساختمان قرار دارند و امکان ورود و خروج از اتاقی به اتاق دیگر را فراهم می کنند . درها و درگاه ها با طرح ، نحوه ساخت و محل قرار گیریشان ، موجب کنترل استفاده از یک اتاق ، مناظری که از یک فضا به فضای دیگر وجود دارند و عبور نور ، صدا ، گرما و هوا می شود .(طرح و ایده برای درب های ورودی سی ان سی در ساختمان)

در درها ممکن است دارای قابهای چوبی یا فلزی با پوشش چوب ، فلز و یا مواد خاصی چون چندلایه پلاستیک باشند . درها را می توان از قبل رنگ کرده و یا به منظور رنگ کردن قبلا د کارخانه رنگ آستر به آن زد و یا با مصالح مختلف روکش دار کرد . برای شفاف بودن آن می توان از شیشه کاری استفاده کرد و یا به شکل کرکرهای ساخت تا امکان تهویه هوا فراهم شود . درهای شیشه ای به طور معمول از شیشه آبداده و یا به اینچ ( ۱۳ با ۱۹ میلی متر ) با اتصالاتی برای نگهداری پاشنه های در و سخت افزار دیگر ساخته میشوند . نیازی به وجود قابهای درگاه نیست و درها را می توان مستقیما به دیوار یا پارتیشن وصل کرد . درهای خاص شامل آن دسته از درهایی است که برای مواد خاص مثل مقاومت در برابر آتش ، نفوذ صدا و یا عایق حرارتی ساخته میشوند .(طرح و ایده برای درب های ورودی سی ان سی در ساختمان)

طرح و ایده برای درب های وزودی در ساختمان

درهای فلزی توخالی دارای ورقه های رخ فولادی هستند که به قاب فولادی وصل شده و با ناودانیهایی ، تقویت می شود . ساختار لانه زنبوری یا مغز کف پلاستیکی محکمی دارد . این درها به صورت هم سطح تمام شیشه ، با پاتل هایی با دید کم ، نورهای سطحی و یا کرکره ، موجود می باشند . درهای فلزی را می توان یک لایه رنگ کرده و یا به منظور رنگ کردن ، گالوانیزه کرد . این درها ممکن است پرداخت لعابی تنوری و پوششی از وینیل داشته باشند یا دارای رویه ای از جنس فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم در پرداختی صیقلی با ترکیبی باشند .(طرح و ایده برای درب های ورودی سی ان سی در ساختمان)

گذاشتن در درهای چوبی هم سطح ، شیشه یا کرکره هایی دارند ، درهای توخالی دارای چارچوبی هستند که مغز فایبر برد موجدار را می پوشاند و با شبکه ای از نوارهای چوبی است . این درها ، وزن سبکی دارند . اما دارای میزان کمی عایق حرارتی با صدا می باشند و اساسا به منظور استفاده در فضاهای داخلی ساختمان ساخته می شوند درهای با مغز محکم ، دارای مغزی از بلوکهای الوار ، نئوپان و یا ترکیب کانی هستند . درهایی با مغز یا درون محکم اساسا برای فضاهای خارجی کاربرد دارند اما در هر کجا که نیاز به مقاومت در برابر آتش ، عایق صدا و یا استحکام بندی وجود داشته باشد ، این نوع درها مورد استفاده قرار می گیرند . درهای چوبی در سه درجه از روکش سخت چوب موجود هستند . معمولی که برای پرداختهای طبیعی و شفاف مناسب می باشد . درجه خوب که برای پرداخت های شفاف با رنگ به کار می رود و درجه عالی که مستلزم استفاده از دو لایه رنگ برای پوشاندن نقص و عیوب در سطح چوب می باشد . درهایی با نرده چوبی و بانو متشکل از چارچوبی از بانوهای عمودی و نرده های افقی می باشند که پانل های چوبی محکم یا چندلایه ، نورگیرهای شیشه و یا کرکره ها را در جای خود نگه می دارند . طرح های مختلفی از پانل موجود میباشد که شامل سبکهایی از در کام کرکره ای و در فرانسوی است(طرح و ایده برای درب های ورودی سی ان سی در ساختمان)

طرح و ایده برای درب های وزودی در ساختمان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn