قوانین فنگ شوی برای ورودی منزل

آیا نقشه پلان خانه یا دفتر شما نقشه پلان فنگ شویی خوبی است؟ چه چیزی باعث می شود که یک طرح پلان فنگ شویی خوب ایجاد شود و چگونه می توانید با آنچه که دارید بهترین نتیجه را بگیرید؟ آیا نقشه های خانه بهتر و بدتر وجود دارد؟
به نوعی ، به نظر می رسد که بسیاری از نقشه های خانه بدون توجه زیاد به شیوه زندگی مردم انجام می شود. نقشه های طبقه با اتاق خواب های به اندازه هیولا و کمد های کوچک ، تقریباً غیر موجود ، یا نقشه های پلان با درب سرویس بهداشتی که مستقیماً رو به ورودی آشپزخانه یا جزیره آشپزی است. یا ، در مورد یک نقشه طبقه خانه که درب آن به اتاق خواب اصلی نه تنها رو به جلوی بلکه با آن هم تراز شده باشد ، چطور؟
اگر در مرحله ساخت یا بازسازی یک خانه هستید ، این نکات مربوط به نقشه پلان خانه فنگ شویی باعث صرفه جویی در انرژی ، وقت و هزینه شما می شود. و اگر به دنبال اجاره یا خرید خانه جدید هستید ، می دانید که به دنبال چه چیزی بگردید و همچنین از چه چیزی باید اجتناب کنید!

طراحی درب جلو ، سرسرا و ورودی اصلی

در نقشه های خانه هوشمند فنگ شویی ، درب اصلی / اصلی مستقیماً با درب دیگر یا پنجره بزرگ تراز نمی شود. درب ورودی نیز رو به درهای کمد ، درب حمام یا دیواری در فاصله چند فوت نخواهد بود.

یک مفهوم بسیار مهم در مورد فنگ شویی در مورد درب ورودی یک خانه یا یک تجارت این است که درب ورودی باید همیشه به داخل باز شود ، و نه به بیرون. درب ورودی که به بیرون باز می شود بیشتر انرژی خوب را دور می کند ، بنابراین خانه نمی تواند از فنگ شویی خوب بهره مند شود.

نکته آخر اینکه ، در نقشه های خوب خانه فنگ شویی هرگز پله هایی رو به درب ورودی با فاصله کمتر از یک و دو فوت از یکدیگر نخواهید داشت. به طور کلی ، فارغ از فاصله راه پله تا درب جلو ، این تنظیم فنگ شویی ضعیف محسوب می شود و بهتر است از آن اجتناب شود.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn