دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات در کانادا

طراحی مغازه طلا و جواهرات Orly در کبک - کانادا ، مفهوم ما چند وجهی بود. در مرحله اول ، ما انواع مختلفی از سیستم های تجاری را انتخاب کردیم تا مشتریان بتوانند محصولات را در ارتفاع ، موقعیت و ارتباط فیزیکی مطلوب تجربه کنند. یک پیشرفت واقعی از صفحه نمایش پنجره های بزرگ به نمایش ستون های بصری هیجان انگیز ، پیشخوان ساعت های کوچکتر و در نهایت ویترین های الماس و طلا در آغوش وجود دارد.

در مرحله دوم ما عمدتا با 3 ماده کار کردیم: شیشه ، کروم و لاک سفید. این امر بازتاب و انتقال کامل نور را امکان پذیر می کند ، ایمنی و اعتماد خاصی را القا می کند که حس درخشندگی را منتقل می کند ، که در نهایت همان چیزی است که مشتریان هنگام خرید جواهرات می خواهند.طراحی مغازه طلا و جواهرات ، دکوراسیون داخلی طلافروشی

دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

هارمونی را میتوان به عنوان هماهنگی و توافق خوشایند بخش ها و اجزای یک ترکیب خواند . توازن از طریق چیدمان دقیق عناصر همسان و ناهمسان به وحدت می رسد در حالیکه اصل هارمونی با انتخاب دقيق عناصر شرکت کننده در یک خط و اثر مشترک و یا خصوصیاتی مانند شکل ، رنگ ، بافت یا مصالح سرو کار دارد . از تکرار یک اثر مشترک است که وحدت و هارمونی دیداری مابین عناصر داخلی زاده میشود .هرگاه هارمونی در استفاده از عناصر تشابه حد را بگذراند ، می تواند به ترکیبی متحد اما نازیبا برسد . از سوی دیگر ، اگر تنوع نیز برای نجات زیبایی از حد بگذرد ، می تواند به درهم ریختگی دیداری منجر شود . این مقوله یک کشمکش دقيق و محافظه کارانه بین نظم و بی نظمی و بین وحدت و تنوع است که هارمونی را جان می بخشد و در بساط طراحی داخلی علاقه را می آفریند .

باید به خاطر داشت که اصول توازن و هارمونی در ارتقای وحدت ، محدود به تعقیب تنوع و علاقه نمی شود بلکه وسایل دسترسی به توازن و هارمونی از نظر الگو ، حضور عناصر ناهمسان و ویژگیهای نامتشابه را ایجاب می کند . برای مثال ، توازن نامتقارن موازنه را بین عناصری بوجود می آورد که از نظر اندازه ، شکل ، رنگ و بافت متفاوتند . هارمونی حاصل آمده از عناصری که از نظر ویژگی یکسانند ، به همان عناصر اجازه داشتن تنوعی بی نظیر و منفرد را در اجزا می دهد . یک روش دیگر برای سازمان دادن عناصر ناهمسان آن است که آنها تنها در کنار یکدیگر چیده شوند . ما میخواهیم این گروه از وسایل را بدون اینکه عناصر دیگری را به جمع آنها آوریم ، یک كل حساب کنیم ، به منظور تقویت بیشتر وحدت دیداری ترکیب ، می توان استمرار و تداوم خط و زمینه را بین شکل های عناصر گنجاند .

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn