بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان

در این قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که مربوط به ساختمان قدیمی شرکت بتن می باشد. قبل از هرچیز حضور تیم تازه نفس و پیوستن اعضای تازه به مجموعه ناتک را تبریک گفته و در اینجا یکی از نمونه کارهای این تیم قدرتمند رو برای شما عزیزان آماده کردیم که امیدوارم لذت ببرید. (بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

اینجا یک ساختمان قدیمی با قدمت 45 سال تبدیل به یک فضای اداری شیک و زیبا شده است که قبل و بعد از آن بسیار متفاوت شده .

چگونه دفتر خود را برای حداکثر بهره وری طراحی کنید؟
وقتی به دنبال راه‌هایی برای افزایش بهره‌وری می‌گردیم، اغلب به ابزارهایی فکر می‌کنیم که برای کارآمدی استفاده می‌کنیم: فناوری‌های اتوماسیون برای صرفه‌جویی در زمان. با این حال، تحقیقات اخیر نشان داده است که طراحی دفتر تأثیر زیادی بر میزان انجام کار دارد. در اینجا پنج نکته برای طراحی دفتر خود برای حداکثر بهره وری آورده شده است.(بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

بازسازی و دکوراسیون ساختمان اداری در اصفهان

بازسازی و دکوراسیون ساختمان اداری در اصفهان

1. "باز" فکر نکنید و به "تنوع" فکر کنید
معلوم شد که ایده آفیس باز آن چیزی نیست که باید باشد. در واقع، دفاتر باز با رضایت کمتر کارمندان و بهره وری کمتر، سطوح بالاتر استرس و خستگی، و میزان بالاتر غیبت از جمله روزهای مریضی بیشتر همراه است. به عبارت دیگر، اخبار بد در همه جا. برای مبارزه با این مشکل، شرکت ها بیشتر به سمت تنوع حرکت می کنند تا بهره وری را بهبود بخشند. ران فریدمن، کارشناس استراتژی محل کار، توصیه می کند انواع فعالیت های کاری را که کارکنان شما انجام می دهند شناسایی کنید و سپس فضاهایی را برای آن فعالیت ها طراحی کنید. به عنوان مثال، او پیشنهاد می کند که فضاهای شخصی داشته باشید که کارمندان بتوانند آن را متناسب با ترجیحات خود، فضاهای اجتماعی برای همکاری و پیوند، و «اتاق فکر» برای زمانی که افراد به آرامش و سکوت نیاز دارند، سفارشی کنند.(بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

2. نورپردازی خود را بهبود بخشید
اگر نمی توانید درست ببینید، نمی توانید خوب کار کنید. نور ضعیف باعث خستگی چشم، سردرد، خستگی، استرس و انبوهی از مشکلات جسمی و روحی می شود. یکی از ساده ترین کارهایی که می توانید برای افزایش بهره وری انجام دهید، بهبود روشنایی در دفترتان است. در صورت امکان، دسترسی به نور طبیعی را فراهم کنید - روشن است، مردم را خوشحال می کند و رایگان است! همچنین بهره وری مطب را افزایش می دهد: مطالعه ای در مجله پزشکی خواب بالینی نشان داد که کارمندانی که نزدیک پنجره می نشینند بهتر از کسانی که نمی نشینند می خوابند و یک خواب خوب شبانه برای یک کار خوب در روز ضروری است. اگر نمی‌توانید همه را نزدیک پنجره قرار دهید، نور غیرمستقیم را نصب کنید، که همچنان روشن است و باعث خستگی چشم نمی‌شود. این عکس ها را ببینید تا ببینید نور غیر مستقیم چه تفاوتی ایجاد می کند.(بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

بازسازی و دکوراسیون ساختمان اداری در اصفهان

بازسازی و دکوراسیون ساختمان اداری در اصفهان

3. سقف ها را بالا ببرید
اگر در حال طراحی یک دفتر کار جدید هستید یا آماده بازسازی هستید، سقف های خود را بالا ببرید. مطالعات نشان داده است که افراد سقف‌هایی را ترجیح می‌دهند که 10 فوت ارتفاع داشته باشند و سقف‌های بالاتر با آزادانه‌تر فکر کردن همراه است. آیا تفکر آزادتر و خلاقانه تر برای کسب و کار شما مفید خواهد بود؟ ما نمی توانیم به شرکتی فکر کنیم که در آن نباشد!(بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

4. دیوارها را رنگ کنید (تا زمانی که سفید نباشند)
رنگ تأثیر عمده ای بر احساسات و بهره وری ما دارد و وقتی صحبت از اثربخشی کارکنان به میان می آید، رنگ سفید یکی از بدترین آنهاست. مشابه ارائه انواع فضاهای کاری، محیط های رنگی متنوعی را برای فعالیت های مختلف ارائه دهید. تحقیقات رنگ سبز را با خلاقیت و آبی را با بهره وری مرتبط می دانند. به نظر می رسد قرمز برای جهت گیری جزئیات خوب است، اما می تواند تفکر تحلیلی را نیز کاهش دهد. و هیچ کس رنگ زرد را دوست ندارد. اینجا و اینجا را ببینید تا خلاصه خوبی در مورد نحوه استفاده از روانشناسی رنگ در دفتر خود داشته باشید.

5. سطح نویز را کنترل کنید
سر و صدا شایع ترین شکایت اداری است، به خصوص در دفاتر با پلان باز. تحقیقات سروصدا را با بهره وری کمتر، بیماری بیشتر، استرس بیشتر، رضایت شغلی و روحیه کمتر و سایر اثرات منفی مرتبط دانسته است. سیستم های پوشاننده صدا با توزیع نویزهایی که برای پوشاندن گفتار طراحی شده اند، از شر صداهای ناخواسته خلاص می شوند. اگر نمی توانید یک سیستم پوشش کامل صدا را نصب کنید، حداقل هدفون های حذف نویز را تهیه کنید.(بازسازی و دکوراسیون شرکت بتن اصفهان)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn