طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال

طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال

1. اهداف تعیین شده را برآورده می کند
قبل از شروع هر پروژه طراحی عملی، چه یک راه اندازی کامل یا یک ارتقاء کوچک، مهم است که بدانید اهداف کسب و کار شما برای پروژه چیست. آیا در حال حل یک مشکل عملکردی هستید یا در حال گسترش قابلیت ها هستید؟ آیا چشم اندازی برای عمل خود دارید که به دنبال اجرای آن در طراحی خود هستید - به عنوان مثال، فضای بیشتر برای اضافه کردن بیماران، سطح بالاتری از فناوری، عملکرد بیشتر، یا یک محیط باز و دوستانه؟ یک طراحی عمل موثر، چشم انداز شما را برای مطب دندانپزشکی شما منعکس می کند و از اهداف مشخص شده در طرح تجاری شما پشتیبانی می کند. نکته کلیدی این است که در مورد پروژه طراحی خود به دقت فکر کنید و به طور کامل درک کنید که چرا آن را انجام می دهید. هرچه اهداف خود را بهتر درک کنید، برنامه خود را بهتر اجرا خواهید کرد. (طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال)

طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال



2. دستیابی به تعادل عملکردی

تعادل عملکردی به این معنی است که پروژه شما اصول طراحی معماری، عملکرد بالینی، ادغام فناوری و طراحی ارگونومیک را در بر می گیرد - همه در محدوده بودجه شما. این عناصر با هم کار می کنند تا تمرینی متعادل، کاربردی و به خوبی طراحی شده ایجاد کنند که دیدگاه شخصی شما را بیان می کند و در عین حال به طور موثر نیازهای بیماران شما را برآورده می کند.

برای دستیابی به تعادل عملکردی در پروژه طراحی خود، با متخصصان طراحی کار کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی به این چهار سنگ بنای طراحی عملی پرداخته اید. سعی کنید در این زمینه از گوشه و کنار خودداری نکنید زیرا تعادل عملکردی می تواند کارایی اداری، راحتی بیمار و رضایت کارمندان را افزایش دهد - همه عوامل کلیدی در سطح کلی بهره وری شما هستند.

3. طرح طبقه موثر راtilizes

طرح طبقه یکی دیگر از مولفه های کلیدی در افزایش بهره وری اداری و ایجاد یک طراحی عملی موثر است. شما می خواهید اتاق را حرکت دهید و توانایی های خود را گسترش دهید، اما نه اتاق بسیار زیادی که شما مراحل و زمان را هدر می دهید. شما نیاز به تعادل بین جریان ترافیک کارآمد و حرکت راحت بین مناطق کار برای هر دو کارکنان و بیماران، از جمعی به فضاهای خصوصی.

برای به دست آوردن بیشتر از طرح طبقه خود، اطمینان حاصل کنید که می تواند از استراتژی خود برای رشد تمرین حمایت کند و برای مدت طولانی، با فضای کافی برای اضافه کردن تجهیزات یا افزایش افزایش در بیماران موثر است. (طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال)

طراحی و اجرای کلینیک دندانپزشکی کودکان و بزرگسال


4. تجهیزات به روز شده را شامل می شود
ماندن در حال حاضر با تکنولوژی یک راه حیاتی برای ماندن رقابتی در بازار دندان امروز است. با استفاده از تکنولوژی تا به امروز نه تنها مهارت کلی تمرین خود را بهبود می بخشد، بلکه به بیماران خود ارتباط برقرار می کند که از شما مراقبت می کنند.

15 سال آینده تغییرات قابل توجهی را در فن آوری های دندانپزشکی به ارمغان خواهد آورد، بنابراین اکنون یک زمان عالی برای ترکیب یک پلت فرم دیجیتال به عمل شما است. در عین حال، تمام پیشرفت های تکنولوژی دیجیتال نیست. تجهیزات به روز شده می تواند شامل همه چیز از آخرین در رادیولوژی دیجیتال به صندلی های ارگونومیک بیمار که نه تنها راحتی بیمار، بلکه راحتی تیم پزشک و بالینی نیز.
نشان داده شده است که شیوه هایی که فناوری های جدید را در بر می گیرند، صرف نظر از دولت اقتصاد، در حالی که کسانی که در برابر انتقال به تکنولوژی جدید مقاومت می کنند، تمایل به مبارزه دارند. یک "آغوش" باشید و حداقل چند تکنولوژی جدید را به طراحی تمرین خود بسازید. این به کسب و کار شما برای موفقیت های آینده کمک خواهد کرد.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn