طراحی دکوراسیون داخلی اداری ، شرکت ،دفترکار

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای مدرن و زیبای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن مجموعه ناتک اقدام به طراحی یک شرکت بسیار زیبا برای شهر بندرعباس با سیستم مدیریتی باز نموده است.

امروزه ساختمانها با کاربردهای گوناگون ساخته می شوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری میباشد. ساختمانهای اداری بایستی دارای انعطافپذیری، راحتی نگهداری، دسترسی مناسب و یک موقعیت اکولوژیکی (اقلیمی) مناسب باشند و از طرف دیگر یک محیط آرام، لذتبخش و مفید را برای استفاده کنندگان فراهم سازند. امروزه ساختمانهای اداری بیشتر دارای نماهای شیشه ای مشابه هستند اما تقسیم بندی و کیفیت فضاهای داخلی آنها با یکدیگر متفاوت می باشد.در حال حاضر، مقرراتی در خصوص ساختمانهای اداری استاندارد وجود دارد. فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر شیوه انجام امور کاری و فرایندهای ساختمانی نسبت به گذشته شده است.
فناوری این فرصت را برای افراد به وجود می آورد که در زمانها و محیط های مناسب تری کار کنند. یک ساختمان با طرح مناسب باعث افزایش کارایی کارمندان می شود و هم چنین لازم است یک ساختمان اداری خوب برای پیشبینی های آینده انعطاف پذیر باشد. چون سازمانها نیاز به ساختمان هایی دارند که امکان تغییر در تعداد کارکنان و انجام وظایف را به وجود آورد و بخشهای ساختمانی برای عملکردهای متفاوت پاسخگو باشد. از طرف دیگر ساختمان اداری بایستی برای تمامی مراجعین خود از جمله افراد معلول دسترسی راحتی داشته باشند تا افراد عادی و معلولین امکان راحتی حرکت در محیط ساختمان اداری را داشته باشند.
از جمله موارد مهم در طراحی ساختمان اداری میتوان به نکاتی چون، محل ورودی ساختمان اداری، راحتی شرایط کار، ایجاد منظر خوب و فضای سبز، تهویه مناسب اشاره کرد.اگر کارکنان در محیط کار احساس راحتی کنند بهتر میتوانند وظایف خود را انجام دهند. ابعاد تجهیزات و مبلمان برای کارکنان متفاوت است و بستگی به نوع وظیفه و کار شخص دارد. فضاهای اداری شرایط متفاوت دارند که بستگی به نوع فعالیت آنها دارد. مثلا تجار وروزنامه نگاران معمولاً در محیط های پر سر و صدا کار می کنند ولی بسیاری از کارهای اداری نیاز به حداکثر آرامش دارد. در طراحی ساختمان های اداری از دو سیستم باز و بسته استفاده می شود.سیستم باز اداری به فضاهایی اطلاق میشود که توسط جداکننده های سبک از هم تفکیک شده اند. سیستم بسته اداری به فضاهایی اطلاق میشود که توسط دیوارهای جداکننده و به صورت اتاقهای مستقل می باشند.به طور کلی ساختمانهای اداری دارای فضاهای اصلی، فضاهای پشتیبانی، خدمات ومسیرهای گردش می باشند.طراحی دکوراسیون داخلی مدرن شرکت ،دفترکار

طراحی داخلی شرکت01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn