طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیبا ساده صمیمی

این فضایی است که همه متعلق به شماست و باید در حین به نمایش گذاشتن سبک خود احساس جذابیت داشته باشید!
اجازه دهید ابتدا با جمع‌آوری تصاویر اتاق‌هایی که دوست دارید در یک فایل الکترونیکی یا قدیمی شروع کنیم. Houzz و Pinterest رسانه‌های مناسبی برای مونتاژ انواع اتاق‌هایی هستند که دوست دارید، چه تمیز و مدرن یا روستایی و رنگارنگ. ببینید چه شباهت هایی در تصاویر انتخاب شده و سبک برای توسعه ظاهر و احساس کلی شما وجود دارد. (طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیبا ساده صمیمی)
در اینجا چند سوال وجود دارد که ابتدا باید به آنها پاسخ دهید. چگونه از این اتاق استفاده می کنید؟ می خواهید برای چند نفر صندلی داشته باشید؟ آیا دور شومینه یا تلویزیون جمع می شوید؟ بسته به فضا و نیازهای شما برای چیدمان اتاق خود بر روی یک پلان، Google "room planner" را امتحان کنید زیرا چندین برنامه رایگان مانند Planyourroom.com وجود دارد.(طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیبا ساده صمیمی)
اکثر فروشگاه های مبلمان در صورت خرید مبلمان از آنها به چیدمان اتاق شما کمک می کنند. با این حال، می توانید این کار را خودتان با مبلمان موجود خود انجام دهید. اتاق و تمام مبلمان خود را اندازه گیری کنید و سپس اتاق خود را با برنامه در عرض چند دقیقه چیدمان کنید. آسان است، مبلمان را در جای خود بلغزانید. (نکته طراح: اندازه مبلمان خود را به برنامه اضافه کنید). فصل بعدی چند طرح برای اتاق شما را نشان می دهد.(طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن زیبا ساده صمیمی)
هنگام قرار دادن مبلمان، مسیری را که در خانه حرکت می کنید در نظر بگیرید. الگوهای ترافیکی جریان از یک اتاق به اتاق دیگر است. این حتی دلیل بیشتری برای انتخاب مبلمان با اندازه مناسب برای اتاق شماست.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn