فنگ شوی و حضور شانس عشق و ثروت در خانه

فنگ شویی عملی است که می تواند محیط را با صاحبان خانه تراز کند و اجازه دهد انرژی ساکنین با انرژی خانه هماهنگ شود. این نوع عمل را می توان با دقت در نظر گرفتن مواردی که در داخل خانه آورده اید ، چگونگی چیدمان همه چیز در فضا و چگونگی حفظ مناطق به کار برد. به گفته فنگ شوی ، همه چیز از جمله اشیاء بی جان انرژی دارد و پیروی از اصول آن هدایت کننده آن انرژی است و به شما اجازه می دهد تا به طور آزاد در خانه جریان یابد. برای دستیابی به فنگ شوی در خانه اصول مختلفی وجود دارد که باید آنها را رعایت کنید که گفته می شود شانس ، عشق و ثروت را برای صاحبان خانه به ارمغان می آورد.

در اتاق نشیمن ، اصول خاصی وجود دارد که باید از آنها پیروی کنید. مبل لازم است که با دید روشن از ورودی و با تکیه بر دیوار باشد. برای اینکه احساس راحتی کنید ، مبل های وسط اتاق باید یک میز در پشت داشته باشند. چیدمان باید برای گفتگو مساعد باشد و فضای کافی برای حرکت وجود داشته باشد. توصیه می شود از میز چای خوری دایره ای استفاده کنید تا انرژی در خانه به گردش درآید. همچنین می توانید از اشکال مختلف در کنار هم و همچنین از رنگ ها و موادی استفاده کنید که عناصر آتش ، زمین ، فلز ، آب و چوب را منعکس می کند. همچنین می توان یک آینه بر روی شومینه اضافه کرد تا آتش و آب تعادل برقرار کند. در اینجا چند ایده اتاق نشیمن فنگ شویی برای تزیین ایده های مختلف آورده شده است.

فنگ شوی در نشیمن02

برای یک منطقه نشیمن تزئین شده فنگ شویی ، داشتن عناصر مختلف آتش ، زمین ، فلز ، آب و چوب بسیار مهم است. در این اتاق نشیمن می بینید که آتش از شومینه ، زمین از گیاهان ، فلز از لامپ ها ، چوب از مبلمان و آب از رنگ های سیاه وجود دارد.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn