ایده هایی برای طراحی حمام و دستشویی

با فکر کردن در مورد اینکه چه کسی از اتاق استفاده خواهد کرد، شروع کنید، زیرا این موضوع تأثیر زیادی بر طرحی که در نهایت انتخاب می کنید خواهد داشت. آیا این یک اتاق دوش اختصاصی برای دو نفر است؟ یا یک حمام خانوادگی که به حمام و فضای زیادی برای اسباب بازی نیاز دارد؟ (ایده هایی برای طراحی حمام و دستشویی سرویس بهداشتی)
یک پناهگاه به سبک آبگرم به فهرستی طولانی از مشخصات و تجهیزات نیاز دارد که می‌تواند شامل حمام، دوش جداگانه، حوضچه‌های دوتایی و انبوهی از انبار باشد، در حالی که حمام مهمان ممکن است فقط به دوش و حمام نیاز داشته باشد. بعد، از خود بپرسید که امیدوارید به چه فضایی دست پیدا کنید. آیا به دنبال پناهگاهی برای فرار هستید، یا بیشتر فردی نیروبخش و پرانرژی هستید؟ این روی وسایل، اتصالات و طرح رنگی که انتخاب می‌کنید تأثیر می‌گذارد. هیلی تارینگتون، طراح می گوید: «در حال حاضر نحوه استفاده از حمام خود را فراموش کنید و در عوض تصور کنید که چگونه می خواهید از آن استفاده کنید. برای مثال، از تجربیات خود در هنگام بازدید از اسپاهای عالی استفاده کنید و تصور کنید که دوست دارید طرح جدیدتان چگونه عمل کند. (ایده هایی برای طراحی حمام و دستشویی سرویس بهداشتی)

یک طرح مقیاس از فضای شما مکان خوبی برای شروع است. با دقت اندازه گیری کنید زیرا ابعاد دقیق کلیدی است و شامل ویژگی هایی است که احتمالاً بر طراحی تأثیر می گذارد، از جمله پنجره ها، سینه های دودکش و درها. (ایده هایی برای طراحی حمام و دستشویی سرویس بهداشتی)
اشکال در مقیاس همه چیز را برش دهید - به عنوان مثال، اتاق حمام، حوضچه، حمام و دوش - و آنها را مرتب کنید تا زمانی که طرحی را پیدا کنید که بهترین کار را انجام دهد. فضای زیادی بین عناصر قرار دهید و در نظر بگیرید که چگونه اتاق با بیش از یک نفر به طور همزمان کار می کند. (ایده هایی برای طراحی حمام و دستشویی سرویس بهداشتی)

طراحی حمام و دستشویی سرویس بهداشتی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn