طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن

طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن اصفهان

روند در طراحی خانه های مدرن - الهام بخش طراحی خانه فوق العاده مدرن و معاصر
چه در حال ساخت و ساز باشید، چه در حال بازسازی یا صرفاً خواهان تجدید فضای داخلی باشید، یافتن الهام برای طراحی خانه مدرن خود دشوار است. احساس غرق شدن در گزینه‌ها - از اندازه و عملکرد اتاق، رنگ دیوار، انتخاب مبلمان و تزئینات تزئینی - آسان است و دانستن اینکه از کجا شروع کنید دشوار است. برای محدود کردن گزینه‌های خود، مکان خوبی برای شروع این است که بفهمیم چه چیزی برای شما مهم است و چه فضایی را می‌خواهید در خانه خود ایجاد کنید. صرف زمان برای نوشتن خلاصه طراحی می تواند به شما در اولویت بندی آنچه واقعاً می خواهید و نحوه بیان آن کمک کند. به "چهار ملاحظات کلیدی هنگام نوشتن خلاصه طراحی برای خانه جدید خود" مراجعه کنید. (طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن اصفهان)

طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن

برای کمک به جریان یافتن خلاقیت‌هایتان، یک طرح خانه مدرن و نکات طراحی برای زندگی معاصر را به اشتراک گذاشته‌ایم:
1. رنگ های خاکی و خنثی را در پالت رنگ خود اعمال کنید تا یک محیط خانه هماهنگ ایجاد کنید

از منظر طراحی، افراد بیشتری انتخاب می‌کنند که اطراف خود را با پوشش‌های بافتی و رنگ‌های خاکی احاطه کنند. ما می‌خواهیم خانه‌هایمان صادقانه و واقعی باشد. با استفاده از پالت ظریف و تصفیه شده از بتن و مواد طبیعی مانند چوب، رنگ های خاکی و خنثی به ایجاد ظاهری متعادل، ساده و خانگی کمک می کند.(طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن اصفهان)

رنگ‌های سفید شفاف، خاکستری‌های سنگ‌ریزه‌ای و سایه‌های بتنی سرد سطوح بافت‌دار مختلف که نه تنها در نمای بیرونی استفاده می‌شوند، بلکه از داخل نیز عبور می‌کنند، به عمق، پیچیدگی و انسجام خانه می‌افزایند.

طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن



الواری که هم به صورت خارجی و هم داخلی استفاده می شود، جذابیت زیبایی دارد. حلقه‌های رشد طبیعی، رگه‌های صمغ و آمبروزیا به انواع مختلف الوار ظاهری منحصربفرد، طبیعی و دلپذیر با شخصیت فراوان می‌دهند. بعضی ها رنگ آمیزی چوب را برای ایجاد رنگی عمیق و غنی انتخاب می کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است ظاهری روستایی تر و سبک تر را ترجیح دهند که فرسودگی و پارگی و پتینه زمان را نشان دهد.

بتن را سفارشی کنید یا مقداری ترازو رنگی به خانه خود اضافه کنید تا عمق و بافتی به آن اضافه شود. خواه یک نیمکت بتونی شکل گرفته یا پایه شومینه باشد یا یک کف کاشی کاری شده خیره کننده، چیزی متفاوت همیشه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. همچنین سعی کنید انواع مختلف سنگ طبیعی و ترازو را در یک فضا لایه برداری کنید. مخلوط کردن دو یا چند ماده به شکستن فضا کمک می‌کند تا محیطی شاد ایجاد شود که در آن پوشش لوکس بدون یکنواختی حفظ شود.(طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن اصفهان)

جذابیت رنگ‌های خنثی بسیار محبوب است زیرا فضای داخلی خانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. خانه‌های مدرن به جای قرنیزها یا ستون‌هایی به سبک عتیقه حکاکی‌شده پیچیده، از خطوط تمیزتری استفاده می‌کنند که خانه را مرتب‌تر و منظم‌تر نشان می‌دهد.
2. به سبک های معماری گذشته به عنوان منبع الهام از طراحی نگاه کنید

در ایران معماری مدرن یک سبک معماری است که در حال ارتقاء و محبوبیت است. به لطف تیم های معماری نظیر ناتک ، طراحی مدرن در اواسط قرن به جریان اصلی تبدیل شده است. این خانه‌ها با خطوط تمیز، سقف‌های تخت یا شیروانی، لبه‌های دراماتیک اغلب با لبه‌های بزرگ و پنجره‌های تصویری بزرگ مشخص می‌شوند.(طراحی دکوراسیون منزل 110 متری مدرن اصفهان)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn