طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان

هنگام طراحی یک خانه، صدها ایده در ذهن شما جاری می شود. چگونه به، کجا به، چه چیزی می تواند کمی طاقت فرسا شود. و اگر خانه کوچکی دارید، اجرای همه این ایده ها ممکن است کاربردی ترین گزینه برای شما نباشد. نکات و ترفندهای خاصی برای داشتن آستین بالا در هنگام طراحی یک خانه کوچک وجود دارد. هر چیزی که در ذهن دارید ممکن است به نفع شما نباشد و ممکن است برای به حداکثر رساندن فضا نیاز به تغییرات و وسایل خاصی داشته باشد. (طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان)

با در نظر گرفتن این موارد، در اینجا 5 کاری که در طراحی خانه کوچک خود از انجام آنها اجتناب کنید، آورده شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان

اجتناب از بهم ریختگی: فضای ذخیره سازی کافی را افزایش دهید
هنگام طراحی یک فضای کوچک، ذخیره سازی کلیدی است. شما نمی خواهید وسایلتان در همه جا پراکنده شوند و خانه شما به هم ریخته به نظر برسد. اگر فقط به دنبال آن باشید، همیشه می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری را در هر جایی از خانه فشرده کنید. ترفند کلیدی در اینجا این است که تا آنجا که می خواهید خلاق باشید. هنگام طراحی خانه خود، همیشه از قبل فکر کنید و مطمئن شوید که فضای کافی برای ذخیره سازی در نظر گرفته اید. از کابینت های باز و بسته استفاده کنید، قفسه هایی را برای حداکثر ذخیره سازی نصب کنید. و اگر راه پله دارید، می توانید فضای زیر را برای قرار دادن کابینت، کمد یا قفسه برای آن بالش ها و ملحفه های اضافی تبدیل کنید.(طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان)
شماره 2: بیرون با تاریکی و داخل با نور
استفاده از رنگ های روشن تر به ویژه برای خانه های کوچک مفید است. سایه های تیره تر باعث می شود فضای شما کوچکتر از آنچه هست به نظر برسد. بنابراین، اگر به دنبال ساده ترین راه برای باز کردن خانه خود هستید، پس به سراغ دکوراسیون داخلی با رنگ روشن تر بروید - دیوارها، پرده ها، مبلمان و غیره. داشتن دیوارهای سفید شفاف فضا را برجسته می کند و اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد. دیوارهای سفید ظاهری جادار می بخشند و جلوه ای باز به خانه شما می بخشند.
حتی ممکن است گاهی متوجه نشوید که فضاهای عمودی شما چقدر زیاد است. به دیوارهای خالی، گوشه‌ها، فضای بالای تخت، فضاهای بلااستفاده بالای سینک یا حتی گوشه‌ها و گوشه‌ها بین مبلمان‌تان نگاهی بیندازید. برای طراحی یک خانه کوچک، از گسترش فضاهای افقی خود اجتناب کنید زیرا اساساً تنگ تر از حد معمول می شود. قطعاً فضای بلااستفاده ای وجود خواهد داشت که می توان از تمام پتانسیل خود استفاده کرد. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام استفاده از فضای عمودی خود در نظر بگیرید:(طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان)

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان



    یک دیوار برجسته با رنگ ها، بافت ها یا کاغذ دیواری طراحی کنید.
    فضای قفسه را برای نگهداری وسایل ضروری خود در نظر بگیرید.
    قفسه هایی را به دیوارهای آشپزخانه خود اضافه کنید تا بطری های ادویه را ذخیره کنید یا فنجان های خود را آویزان کنید.
    یک آینه بزرگ پرتاب کنید تا فضای اتاق خود را برجسته کنید.
    یک دیوار عکس از خاطرات ایجاد کنید.

نکته حرفه ای: اضافه کردن یک نردبان به فضاهای عمودی شما بر طول اتاق شما تأکید می کند. آنها به ویژه در اتاق های کوچکتر به اضافه کردن فضای ذخیره سازی و افزایش ارتفاع اتاق کمک می کنند.
شماره 4: غمگین نباشید. نور طبیعی را در آغوش بگیرید(طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان)
طرح های خانه های کوچک همیشه از نور طبیعی بهره می برند. هر اتاقی را مطبوع و روشن تر نشان می دهد. آیا ما همچنین اشاره کردیم که اتاق شما را بزرگتر نشان می دهد؟ درست است، داشتن پنجره های بیشتر در هر اتاق و اجازه ورود نور طبیعی، ویژگی های کلیدی هر اتاق را برجسته می کند. از پرده‌های سنگین یا پنجره‌های تیره خودداری کنید زیرا این کار اندازه اتاق شما را کاهش می‌دهد. از استفاده از مبلمان با رنگ تیره نیز خودداری کنید. به طور کلی، رنگ‌های تیره نور بیشتری را جذب می‌کنند در حالی که رنگ‌های روشن‌تر نور را از سطوح خود منعکس می‌کنند. علاوه بر این، پنجره‌های خود را با مبلمان نبندید، زیرا این کار باعث می‌شود جریان نور به اتاق شما قطع شود.
5: انحصاری نباشید. چند منظوره بروید
این اتاق مورد نیاز شماست. برای اوقات فراغت، برای کار، مهد کودک برای فرزندان خود یا حتی اتاقی برای تمرینات روزانه شما. هنگامی که یک خانه کوچک طراحی می کنید، باید چندین عنصر طراحی را در هر اتاق در نظر بگیرید زیرا برخی از آنها به عنوان اتاق های چند منظوره عمل می کنند. شما می توانید یک اتاق خواب با یک دفتر کناری یا حتی یک فضای ناهارخوری متصل به تراس خود ایجاد کنید. شاید یک دفتر خانه و یک فضای تمرین را در یک اتاق در نظر بگیرید؟ امکانات بی پایان هستند!(طراحی و دکوراسیون داخلی منزل 95 متری اصفهان)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn