طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری

تزئین فضاهای کوچک می تواند مانند یک معما غیر ممکن به نظر برسد. شما می خواهید تا آنجا که ممکن است متناسب باشید ، اما اتاق نباید تنگ باشد. شما می خواهید آن را پر از شخصیت کنید ، اما نمی تواند آشفته و درهم و برهم به نظر برسد. اما ممکن است فضای کوچکی داشته باشید که به اندازه همتایان گسترده خود شیک (یا شاید حتی بیشتر) باشد. چه در حال شروع به کار در یک آپارتمان استودیویی باشید و چه زندگی مینیمالیستی بیشتری را انتخاب کنید ، نیازی نیست که سبک را فدا کنید. ما ایده های مورد علاقه خود را برای تزئین فضاهای کوچک جمع آوری کرده ایم تا به شما در مقابله با خانه کوچک خود کمک کند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

کف زمین را تمیز و مرتب نگهدارید:
شما به فضایی برای وسایل ضروری احتیاج دارید ، اما حتی اگر دکوراسیون اتاق کوچک کاملاً عالی باشد ، نمی توانید در آن قدم بزنید کار نمی کند. قطعات شناور مانند قفسه ها و نیمکت های شب را امتحان کنید تا زمین را از موانع دور نگه دارید و در صورت نیاز فضا برای ذخیره سازی اضافی در زیر ایجاد کنید. به جای لامپ های کف ، از شمع و چراغ های دیواری استفاده کنید.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

دکوراسیون خانه 71 متری

به سراغ قطعات تاشو بروید
ممکن است به یک میز تحریر و یک میز ناهار خوری نیاز داشته باشید ، اما آیا واقعاً به آنها 24-7 ساعت نیاز دارید؟ نصب وسایلی را در نظر بگیرید که در صورت عدم استفاده می توانند جمع شوند. شما فضای کف را آزاد کرده و از پشته های پست و کارهایی که ناگزیر روی این سطوح انباشته می شوند ، اجتناب می کنید. اگر آشپزخانه تک دیواری دارید ، درهای تاشو می توانند در صورت عدم استفاده از آشفتگی پنهان شوند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

تمرکز بر روشنایی
فضاهای کوچک اغلب ممکن است به دلیل پنجره های کوچک یا عدم وجود ، تاریک شوند. کمبود نور طبیعی را با افزودن منابع نوری فراوان در هر اتاق ، از آشپزخانه تا اتاق خواب ، جبران کنید. بسته به ارتفاع سقف ، لوازم آرایشی فوق العاده - یا یک آویز بسیار زیبا یا یک فلاش زیبا - را با شمشیر یا چراغ رومیزی برای فضایی دنج و روشن ترکیب کنید.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

دکوراسیون خانه 71 متری

آینه ها دوست شما هستند
اگر از نور طبیعی فراوانی برخوردار نیستید ، آینه ها می توانند به شما کمک کنند تا با انعکاس آن در اتاق حداکثر استفاده را ببرید. آینه ها همچنین می توانند فضا را بزرگتر نشان دهند و توهم چند فوت مربع دیگر را ایجاد کنند. در نظر بگیرید که یک دیوار را با یک آینه بزرگ بچینید یا یک دیوار گالری با اندازه ها و اشکال مختلف ایجاد کنید.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

فرش مناسب را انتخاب کنید
فرش یکی از مواردی است که قطعاً نمی خواهید از نظر اندازه از آن صرف نظر کنید. یک فرش کوچک باعث می شود اتاق به همان اندازه کوچک به نظر برسد. یک کفپوش انتخاب کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد بنابراین بیشتر مبلمان روی آن بنشینند یا دیوار به دیوار حرکت کنند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

از جسور شدن نترسید
داشتن یک فضای کوچک به این معنا نیست که باید یک جعبه سفید باشد. شما هنوز هم می توانید با رنگ جسورانه عمل کنید و اندازه آپارتمان خود را بپذیرید. رنگ تیره تر رنگ روی دیوارها و سقف می تواند فضا را شبیه یک جعبه جواهرات کند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

دکوراسیون خانه 71 متری

آن را منسجم نگه دارید
فقط در یک فضای کوچک چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید ، بنابراین مطمئن شوید که همه آنها مناسب هستند. به یک پالت رنگ محدود بچسبید ، خواه روشن و هوا باشد یا تیره و چشمگیر. نگاه کردن به موارد با چشم ویراستار به شما اطمینان می دهد که قطعات واقعاً متعلق به شما هستند و از به هم ریختگی فضا جلوگیری می کند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

قطعاتی را پیدا کنید که جای خود را کسب کنند
با یافتن اثاثیه ای که دارای فضای ذخیره سازی نیز هستند ، از فضای خود نهایت استفاده را ببرید. تختی با کشو یا نیمکت داخلی و عثمانی با فضا برای پنهان کردن پتو یا ژاکت اضافی انتخاب کنید. در یک فضای کوچک ، هر قطعه باید وزن خود را بکشد: یک تخت خواب روزانه می تواند هم به عنوان مبل و هم به عنوان تخت خواب مهمان خدمت کند.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

بگذارید قطعات نفس بکشند
هیچ چیز فریاد نمی زند "من به اندازه کافی اتاق ندارم" مانند مبلمانی که به دیوار چسبانده شده و آنقدر محکم به هم چسبیده اند که عملاً روی هم چیده شده اند. اگر می توانید وسایل را از دیوار دور کنید و مطمئن شوید بین قطعات فاصله وجود دارد. (ممکن است مجبور شوید هر چیزی که روزانه استفاده نمی شود را کنار بگذارید ، مانند میزهای جانبی یا صندلی های برجسته.)

بازی با مقیاس
نیازی به استفاده از مبلمان و دکوراسیون در اندازه کوچک در فضایی کوچک نیست. نکته اصلی انتخاب چند قطعه بیانیه است که واقعاً چشم را به خود جلب می کند. می توانید از مبلمان با اندازه معمولی و هنرهای بزرگ استفاده کنید. در کل فقط باید از قطعات کمتری در اتاق استفاده کنید.(طراحی داخلی اصفهان دکوراسیون خانه 71 متری)

دکوراسیون خانه 71 متری

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn