آپارتمانی به رنگ صورتی پاستلی و سبز نعنایی

شرکت داخلی و معماری ReutovDesign ، یک آپارتمان جسورانه و رنگارنگ را در منهتن تکمیل کرده است که شامل یک پالت صورتی و سبز است.
فضای داخلی که برای یک زوج جوان طراحی شده است از عناصر معماری سنتی مکزیک و رنگ های روشن آن الهام گرفته شده است. فضای داخلی همچنین برای انتقال احساس خورشید جنوبی است و شامل کاکتوس هایی است که برای شکل منحصر به فرد خود انتخاب شده اند.
بیایید نگاهی به اطراف بیندازیم ...
یک درب سبز از بازدیدکنندگان آپارتمان استقبال می کند و پس از ورود ، پالت رنگ بلافاصله قابل مشاهده است ، با دیوارهای صورتی و یک کف بتونی با پوشش سبز روشن نعناع.

در مجاورت درب ورودی یک ورودی وجود دارد که شامل یک صندلی راحتی شفاف با رنگ سبز ، یک پنجره بزرگ گرد با نماهای آشپزخانه از طریق پلاستیک به رنگ نارنجی و یک کاکتوس گلدان است.ورودی به اتاق نشیمن باز می شود ، که در فضای داخلی طرح باز توسط فرش بزرگ سبز تیره تعریف شده است. دیوار لهجه پشت تلویزیون به فضا افزوده و از سیلندرهای پلی اورتان رنگ آمیزی شده ساخته شده است. یک میز قهوه ساز سفارشی که توسط دیمیتری روتوف طراحی شده از بتن و مس ساخته شده است.در پشت اتاق نشیمن فضای غذاخوری قرار دارد که دارای میز ناهار خوری با طراحی سفارشی با روکش مرمر و پایه شیشه ای است. پرده های کف تا سقف ، ستون های سبز و چراغ های آویز چشم را به سمت بالا به سقف های بلند می کشانند.اتاق غذاخوری دارای نمایی از آشپزخانه است که شامل موادی مانند تراسو و پلاستیک است و دارای کابینت های شناور است. صفحه پشتی فلزی که با مس پوشانده شده است ، از دیوار محافظت می کند و به عنوان یک عملکرد تزئینی عمل می کند.در اتاق خواب ، قاب تخت از الوار قدیمی ساخته شده است ، چراغ آویز از خاک رس صورتی ساخته شده است ، در حالی که یک کمد کوچک در پشت درهای سبز قرار دارد. پشت تخت یک واحد قفسه بندی وجود دارد که شبیه پله ها است و با استفاده از بلوک های ساختمانی پوشیده شده از گچ ، تقلید از گچ که در مکزیک یافت می شود ، ساخته شده است.حمام تک رنگ یک کاغذ دیواری دست ساز از Callico Wallpaper را به نمایش می گذارد که برای مناطق مرطوب طراحی شده است ، در حالی که سینک ظرفشویی مرمر و مسی دارای پایه بتونی متناسب با کف بتونی رنگ نعناع است. روی دیوار ، یک آینه با یک قاب کهربا از Kartell توسط Laufen وجود دارد ، و از سقف آویز است چراغ آویز از Michael Anastassiades.

رنگ صورتی پاستلی و سبز نعنایی

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn