دکوراسیون داخلی زیبای آپارتمان 43 متری

معماران استودیوی AMJ در پوزنا یک آپارتمان 43 متری در پوزنا را در سایه های سفید ، بژ ، چوب طبیعی و آبی تیره طراحی کردند. در طراحی ، رنگ های روشن و گرم غالب هستند که همراه با آینه ها فضا را روشن و بزرگ می کنند و رنگ آبی تیره یک زمینه متضاد برای لوازم جانبی طلایی است.
هدف از این پروژه ایجاد یک آپارتمان مدرن و کاربردی در روح مینیمالیسم بود ، اما در عین حال به شما امکان می دهد فضای خانه را احساس کنید. این فضا از سبک مدرن قرون میانه الهام گرفته شده است. طبیعت داخلی ، تحت سلطه اشکال هندسی و خطوط تمیز ، هدف دستیابی به ظرافت ، جزئیات خوش سلیقه ، بازی با رنگ ها و تضادها با استفاده از مواد نجیب است.

علاوه بر این ، این کشور از ایتالیا - کشور مورد علاقه سرمایه گذاران - الهام گرفته شده است. این پروژه شامل تزئینات اشاره شده به این سرزمین ، سرسبزی و عکس هایی از سفرهای شبه جزیره آپنین و همچنین یک مجسمه مینیاتوری از دیوید توسط میکل آنژ است. عناصری که فضا را متحد می کند کف بلوط و ملافه های چوبی عمودی در محل کار خانه در اتاق نشیمن و کنار میز آرایش در اتاق خواب است که با افزایش خصوصیات منسجم فضای داخلی ، مناطق را بصورت جداگانه تقسیم می کند.
کف با یک پارکت بلوط روغنی همراه با کاشی های چینی در سالن ، آشپزخانه و حمام به پایان رسیده است. اتاق نشیمن با قرار دادن پارکت در راهرو به گونه ای نوری و عملکردی با اتاق خواب در ارتباط بوده است که هنگام عبور از یک اتاق به اتاق دیگر نیازی به ترک پارکت"گرم" نیست. به همین ترتیب ، سالن ، آشپزخانه و حمام به دلایل عملکردی و برای محافظت از کف چوبی با یک طبقه متصل می شوند.دکوراسیون داخلی و بازسازی زیبای آپارتمان 43 متری

آپارتمان 43 متری

اولین عنصری که پس از ورود به آپارتمان با آن روبرو می شویم مبلمان سالن است. مبلمان به دو قسمت تقسیم شده اند - کمد لباس سفید و عمودی. این تقسیم بندی امکان استفاده از فضای کوچک قسمت ورودی را فراهم کرده است - فرورفتگی فرورفتگی حرکت در را آسان تر می کند ، محلی برای آویز کت ایجاد می کند و می توانید کلیدها یا کیف پول را در قفسه قرار دهید. یک آینه بلند در دیوار کناری کمد قرار داده شده است ، که بصری فضا را به میزان قابل توجهی گسترش می دهد.

در آشپزخانه ، دیوار از کف تا سقف با مبلمان چیده شده است. از شکل غیر معمول آپارتمان در اینجا به عنوان یک مزیت استفاده شده است - اتاق نشیمن در حال گسترش امکان طراحی آشپزخانه گسترده در یک آپارتمان نسبتا کوچک را فراهم می کند. علاوه بر این ، فضای کار توسط یک جزیره متصل به دیوار بزرگتر می شود و منطقه آشپزخانه را از اتاق نشیمن جدا می کند. رنگ جبهه ها بر اساس آبی و خاکستری روشن است که با چوب بالای آن ترکیب شده است. یک میز گرد با قطر 90 سانتی متر بین آشپزخانه و اتاق نشیمن از چوب بلوط جامد ساخته شده است ، که به طور منسجم به شخصیت کف اشاره می کند.

آپارتمان 43 متری

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn