هزینه طراحی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه

و اما اینجا یکی از زیباترین پروژه های گروه ساختمانی ناتک به سبک نئوکلاسیک را مشاهده می کنید این منزل ویلایی دوبلکس که طبقه همکف آن به متراژ تقریبی 220 متر مربع در تصاویر قابل مشاهده است واقع در خیابان باغ دریاچه اصفهان طراحی و درحال اجرا می باشد. و اما سبک نئوکلاسیک که ترند روز شده است: (هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

نئوکلاسیک به چه معناست؟
نئوکلاسیک که با نام نئوکلاسیک نیز نوشته می‌شود، به احیای یا تجدید حیات فرم‌ها، اصول و زیبایی‌شناسی کلاسیک در رشته‌های مختلف هنری، به‌ویژه در زمینه‌های معماری، هنرهای تجسمی و ادبیات اشاره دارد. اصطلاح «نئوکلاسیک» از ترکیب «نئو» به معنای «نو» یا «احیا شده» و «کلاسیک» گرفته شده است که به سبک هنری یونان و روم باستان اشاره دارد.(هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

نئوکلاسیک به عنوان واکنشی در برابر سبک‌های اسراف‌آمیز و آراسته دوره‌های باروک و روکوکو، که در قرن‌های 17 و 18 رایج بودند، پدیدار شد. هنرمندان نئوکلاسیک با الهام از آرمان های یونان و روم باستان به دنبال احیای سادگی، نظم و عقلانیت هنر و طراحی کلاسیک بودند. آنها بر وضوح، تقارن، تعادل و استفاده از نقوش کلاسیک و عناصر معماری تأکید داشتند.(هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

در معماری نئوکلاسیک، ساختمان‌ها اغلب دارای خطوط تمیز، اشکال هندسی ساده و نظم‌های کلاسیک مانند ستون‌های دوریک، یونی و کورنتی بودند. نقاشی و مجسمه‌سازی نئوکلاسیک بر به تصویر کشیدن موضوعات نجیب و قهرمانانه متمرکز بود که از اساطیر و تاریخ کلاسیک الهام می‌گرفت.(هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

در ادبیات، نئوکلاسیک بر عقل، خویشتن داری و سختگیری فکری تأکید داشت. نویسندگان نئوکلاسیک غالباً اشکال و مضامین ادبیات یونان و روم باستان را تقلید می‌کردند و به زبان روشن و دقیق علاقه داشتند. آنها بر ارزش های اخلاقی، نظم اجتماعی و قدرت عقل بر احساسات تأکید داشتند.(هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

نئوکلاسیک تأثیر قابل توجهی بر هنر و فرهنگ قرن 18 و 19 گذاشت و هنوز هم می توان تأثیر آن را در بناهای مختلف معماری، جنبش های هنری و آثار ادبی مشاهده کرد.(هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان )

هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان

هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی سبک نئوکلاسیک خیابان باغ دریاچه اصفهان

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn