قیمت طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان

در این قسمت یک منزل 140 متری را مشاهده می کنید که توسط گروه ساختمانی ناتک به سبک مدرن طراحی شده است. قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان بستگی به سبک انتخابی دارد و لازم به ذکر است طراحی در سبک مدرن کمترین هزینه و سبک کلاسیک بیشترین هزینه طراحی را برای کارفرما در پی خواهد داشت.

بسیاری از مردم هنگام توصیف طراحی از اصطلاحات "معاصر" و "مدرن" به جای یکدیگر استفاده می کنند، اما آنها اساسا مفاهیم متفاوتی هستند. در دنیای طراحی داخلی، سبک مدرن مشخصه نیمه اول قرن بیستم و تحت تأثیر مکتب باهاوس است، در حالی که سبک معاصر نشان دهنده روندهای اینجا و اکنون است. در اینجا به این می پردازیم که چگونه می توانید یک طراحی مدرن در خانه خود ایجاد کنید.

1. ایده خود را برنامه ریزی و تجسم کنید (قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

حتی هنرمندان بزرگ قبل از شروع شاهکارهای خود با طرح ها یا چیدمان های کوچک شروع می کنند تا ایده های خود را تجسم کنند و طراحی داخلی نیز تفاوتی ندارد. با اندازه گیری اتاق های خود و اشیاء بزرگتر در آنها شروع کنید تا اندازه و شکل "بوم" خود را بدانید. از یک صفحه طرح بزرگ و پهن استفاده کنید که می توانید دو صفحه مساوی روی آن بکشید. یکی طراحی ساده اتاق خواهد بود، دیگری طرح هایی از فضاهایی که مبلمان شما اشغال خواهند کرد. دیوارها را بگنجانید و اندازه‌های آن‌ها، رنگ(هایی) را که می‌خواهید آنها را رنگ کنید، و اشیایی که می‌خواهید روی آن‌ها آویزان یا نصب کنید را مشخص کنید.(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان

قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان

2. آن را ساده نگه دارید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

سادگی ویژگی بارز ظرافت است. یکی از رازهای طراحی داخلی، توانایی انتقال احساسات و تبدیل چیزهای ساده و معمولی به جادو است. گاهی اوقات نور کامل تنها چیزی است که مورد نیاز است زیرا زیبایی خود را منعکس می کند. طرح‌های مینیمالیستی همیشه تصویر اصلی خود را دارند و به شما اجازه می‌دهند فضای تمیزتر و وسیع‌تری را برای تمرکز بر جزئیات هر قطعه داشته باشید.

3. محیطی متعادل ایجاد کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

برای ایجاد هماهنگی و ظاهری یکپارچه و بی عیب به یک اتاق، تعادل کلیدی است. سعی کنید تقارن کامل به فضاهای خود اضافه کنید. یک فضا را به دو قسمت تقسیم کنید و اطمینان حاصل کنید که هر طرف دارای یک جسم یا جزئیات است که تقارن و تعادل را حفظ می کند. این رویکرد یینگ یانگ برای طراحی داخلی است که در آن حتی کوچکترین جزئیات در آن مهم است.

4. ایجاد هماهنگی(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

دکوراسیون هماهنگ جلوه نوری فوق العاده ای ایجاد می کند و به ما احساس آرامش و شادی می دهد. رنگ‌ها برای دستیابی به این مهم هستند، بنابراین قبل از تصمیم‌گیری در مورد مبلمان و لوازم اتاق خود، یک پالت 2 تا 4 رنگ را انتخاب کنید.

چند رنگ را انتخاب کنید که برای ایجاد حال و هوا مفید باشد و از رنگ های باقی مانده برای افزودن جزئیات استفاده کنید. شما می توانید از بین پالت های موجود به صورت آنلاین انتخاب کنید یا پالت خود را ایجاد کنید. هنگام خرید مبلمان و وسایل دکوری اتاق خود، پالت رنگی خود را همراه داشته باشید. مطمئن شوید که حداقل یک رنگ و قطعه ای را انتخاب کرده اید که به فضای شما حس طبیعی بدهد.

دکوراسیون عملی انتخاب خوبی است زیرا به شما کمک می کند زندگی شما را آسان تر کند. اشیاء تزئینی علاوه بر جذابیت زیبایی شناختی، باید هدف کاربردی نیز داشته باشند.

5. از خطوط ساده استفاده کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

یک سبک با خطوط ساده اساساً بر اساس اصل تابع شکل زیر است و شامل استفاده از اشکال هندسی است. این سبک اشیاء را سنتز کرده و روی طرح هایی تمرکز دارد که کاربردی هستند. فضاها تصفیه شده اند و لوازم جانبی یا زیور آلات کمی دارند زیرا فقط از اشیایی استفاده می شود که نقش مهمی در فضا دارند.

نکته: مبلمان ساده با اشکال هندسی و رنگ های ثابت مانند سفید یا مشکی را انتخاب کنید.5. از خطوط ساده استفاده کنید

یک سبک با خطوط ساده اساساً بر اساس اصل تابع شکل زیر است و شامل استفاده از اشکال هندسی است. این سبک اشیاء را سنتز کرده و روی طرح هایی تمرکز دارد که کاربردی هستند. فضاها تصفیه شده اند و لوازم جانبی یا زیور آلات کمی دارند زیرا فقط از اشیایی استفاده می شود که نقش مهمی در فضا دارند.

نکته: مبلمان ساده با اشکال هندسی و رنگ های ثابت مانند سفید یا مشکی را انتخاب کنید.

6. هنر را به فضای خود اضافه کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

به خاطر داشته باشید که یک اثر هنری بر روی دیوار مرکزی، هارمونی را به فضا می آورد. HBellorin هنرمندانی را در بوداپست انتخاب کرده است که نقاشی‌های هنری مدرن را برای مطابقت با پالت رنگ مورد نظر شما ارائه می‌دهند.

7. مبلمان طراحی نمادین را اضافه کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

اشیاء نمادین طراحی مدرن در نیمه اول قرن بیستم ایجاد شدند.

طراحانی مانند Eero Saarinen، Le Corbusier و Marcel Breuer ستارگان این دوره بودند و آثار آنها همچنان ادامه دارد. اگر مایل به ترکیب این سبک هستید، به دنبال آن باشید

اشیاء طراحی کلاسیک که حتی امروز نیز مد هستند. اگرچه ممکن است به‌دست آوردن طرح‌های معتبر از این دوران چالش‌برانگیز و پرهزینه باشد، اما می‌توانید کپی‌هایی را پیدا کنید که به خوبی نمونه‌های اصلی هستند.

8. رنگ اضافه کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

برخلاف سبک‌های مینیمالیستی و نوردیک، طراحی مدرن اجازه می‌دهد تا رنگ را با رنگ‌های خالص (بدون تفاوت‌های ظریف و شیب) ترکیب کند. همچنین می‌توانید برای دستیابی به غنای بیشتر با تن به تن بازی کنید، اگرچه سادگی باید غالب باشد. ایده این است که زیاده روی نکنید و جلوه بصری فضا را ساده نگه دارید.

9. از مواد شفاف استفاده کنید(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

مدرنیسم عمدتاً به دلیل این واقعیت است که تکنیک های استفاده از این ماده در اوایل قرن بیستم به کمال رسید، شیشه زیادی را در خود جای داده است. گلس به طور قابل توجهی امکانات طراحی مدرن را گسترش داد و قرار بود همان چیزی را طراحی کند که چاپگرهای سه بعدی امروزی هستند.

نکته: در صورت امکان از قرار دادن پرده بر روی پنجره ها خودداری کنید تا بتوانید اشکال هر اتاق را کاملاً درک کنید و بخشی از دنیای بیرون را وارد فضای خود کنید.

10. بدون زمان باشید!(قیمت و هزینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل اصفهان)

شاید یکی از جذاب ترین ویژگی های یک سبک مدرن این است که بی انتها است. طرح‌های این دوران به‌ویژه در معماری احساس جاری بودن می‌کنند. خانه های سبک مدرن امروزه همچنان بر ساخت و ساز تأثیر می گذارند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn