طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا سبک مدرن

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده میکنید که در آن یک عمارت ویلایی وسط باغ طراحی و دیزاین داخلی شده است. سبک انتخابی برای این طرح مدرن و ساده به انتخاب کارفرما بوده و تیم طراحی گروه ساختمانی ناتک آنرا در اوج زیبایی طراحی و مدلسازی نموده است. سرپرست تیمهای طراحی مهندس فاطمی و طراح این پروژه مهندس رجبی هستند.

طراحی دکوراسیون داخلی باغ ویلا سبک مدرن

ایده های طراحی داخلی ویلا

یک ویلا از فضاها از امکانات بسیار زیاد و تخیلات بدون مانع صحبت می کند. ویلاها خانه های بزرگی هستند که دارای طاقچه های مجزا برای کارها و فعالیت های مختلف هستند. آنها با زحمت ساخته شده اند و منعکس کننده علایق شخصی مالک هستند. اگر یک ویلا برای خود ساخته اید، باید پس از سال ها برنامه ریزی و مفهوم سازی، طراحی و بحث به وجود آمده باشد. با این حال، کار یک ویلا فقط به نمای بیرونی ختم نمی شود. مهم این است که در داخل چه اتفاقی می افتد و چگونه آن را به بهترین فضای ممکن برای خود و خانواده تان تبدیل می کنید. طراحی ویلا از مسیر سنتی خانه های عمومی پیروی نمی کند. وسعت زیاد فضا، خلاقیت بیشتر، ارتباط بیشتر، ایده های بیشتر و امکانات بسیار زیاد را وادار می کند. همیشه این احتمال وجود دارد که از دریا خارج شوید، اثاثیه و لوازم جانبی را احتکار کنید زیرا فضا می تواند آن را بگیرد. همچنین احتمال به حداقل رسیدن وجود دارد که می تواند باعث ایجاد پوچی شود و در درازمدت باعث افسردگی شود. تعادل مناسب دکور و طراحی مناسب، با ترکیبی از رنگ‌ها و تکمیل شده با تضادهای عالی بدون به خطر انداختن نیازهای کاربردی، چیزی است که ویلاها را متمایز می‌کند. اگر فکر کرده اید از کجا شروع کنید، یا چگونه در مورد آن اقدام کنید، در زیر چند نکته طراحی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.
یکنواختی طراحی
یک ویلا می تواند بسیار زیاد باشد و به دلیل بوم بزرگ وسوسه انگیز بازی با تضادها، تضادها و رنگ های پر جنب و جوش است. اگرچه این کار موثر است، اما باید برنامه مشخصی برای انجام آن وجود داشته باشد. روش دیگر آن چیزی که بهترین کار را دارد یکنواختی طراحی است. به یک پالت خنثی یا آشنا، مانند پاستل، خاکستری، بژ بچسبید. اینها را با یک رنگ عمیق تر/تیره تر کنتراست کنید. این طراحی را در همه چیز، از ست مبل و مبلمان گرفته تا کاغذ دیواری و لوازم جانبی ادامه دهید. اگر رنگ بیش از حد یکنواخت به نظر می رسد، با کوسن های رنگارنگ یا یک لوستر امضا کنتراست را اضافه کنید. روی این طراحی خانه کار کنید و ببینید که تغییر دائمی ظاهر چقدر همه کاره است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn