طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک

عزیزان همراه وبسایت گروه ساختمانی ناتک اینجا یکی دیگر از پروژه های جذاب گروه ناتک طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک رو خدمتتون معرفی میکنم...??
این منزل ۲۳۰ متری و ارتفاع سقف ۳ متر بایک طراحی بسیار زیبا توسط تیم طراحی نظارت اجرای ناتک طراحی شد و سبک اون نئوکلاسیک انتخاب شد چون بسیار مورد پسند کارفرمای عزیزمون بود ، که میتونید تصاویر وضع موجود و دیزاین سه بعدی اون را در این پست ببینید. (طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک)
این کار هم از یک همکاری فوق العاده بین مهندسین عزیزمون یعنی مهندس فاطمی و مهندس رجبی به همراه تیمشون بوجود اومده که سرپرستی کار رو مهندس فاطمی برعهده داشتند. و ناظر ارشد اجرایی مهندس سرکهکی هستند.
یادتون نره نظرات سازنده خودتون رو برامون کامنت کنید.
دوستتون داریم❤️❤️ (طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک)

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک

طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ایرانی نئوکلاسیک

ویژگی های سبک نئوکلاسیک

نئوکلاسیک یک تفسیر مدرن از فضای داخلی کلاسیک است، بنابراین ویژگی های مشخصه تقریباً بدون تغییر حفظ شده است. اگرچه از نظر بصری بسیار ساده تر است، اما هنوز هم سبکی غنی، مجلل و قابل احترام با مواد و دکور گران قیمت است.

نئوکلاسیک به فضا نیاز دارد، زیرا کل ترکیب به این قضیه بستگی دارد. نئوکلاسیک به همین ترتیب به سمت تقارن و وجود مراکز برجسته ای که فضای داخلی پیرامون آنها ساخته شده است، جذب می شود. به عنوان مثال، یک شومینه در اتاق نشیمن، یک میز ناهار خوری مجلل در آشپزخانه، یا یک تخت خواب چهار پوستر در اتاق خواب.

اساس طراحی، تناسبات خالص، خطوط واضح و هندسه ساده است. همانطور که در کلاسیک ها، فرم های موجز و مختصر زمینه ای برای طراحی تزئینی استفاده می شوند.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn