ایده ها،نکات و ترفندهای طراحی حیاط وباغ

زمان مناسبی برای برگزاری مجالس در فضای باز مانند جشن چای ، کباب کردن ، عروسی های بهاری و مهمتر از همه ، مهمانی های دورهمی است. با این حال ، برای این گردهمایی ها ، چمنزار یا باغ شما نیاز به بازسازی کامل دارد. از پاکسازی خاک یخ زده تا چمن زنی و کاشتن نهال جدید ، می تواند کار بزرگی باشد. با این وجود ، مطمئن باشید! طراحی چمن و باغبانی منظره با این راهنمای ساده برای مراقبت از آنها آسان و قابل مدیریت می شود. بنابراین تار عنکبوت را از ابزار باغبانی و ماشین های چمن زنی خود پاک کنید ، زیرا بهار فرا می خواند! گام هایی برای چشم انداز باغ:

تعمیر و نگهداری خاک : خاک برای باغ به اندازه آب و غذا برای ما مهم و ضروری است. علف ، گیاهان و درختان مواد مغذی خود را از شن و خاک اطراف خود دریافت می کنند و به آنها اجازه می دهد سالم و سبز شوند. بنابراین ، مهم است که بدانید کدام خاک برای سبزیجات شما مناسب است. گیاهان مختلف بسته به زهکشی ، میزان رطوبت و تغذیه مورد نیاز ، به خاکهای متفاوتی نیاز دارند. شما می توانید گیاهان خود را با توجه به نیاز خاک طبقه بندی کرده و چمنزار خود را به این شکل طراحی کنید. کمپوست ارگانیک مشتق شده از پوست کاج ، پیت ماس ، قارچ خشک شده و قارچ ها یا کپک های برگ ، باروری طبیعی را به خاک شما اضافه می کند.
قبل از شروع به کاشت نهال خود ، برنامه های محوطه سازی خود ، به ویژه مناظر سخت مانند روسازی و اطراف درختان را بیان کنید. اگر ایده کلی از وسعت چمنزار خود ، جایی که مسیرهای شما قرار است وجود داشته باشد ، گاراژ یا فضای خالی ، فضاهای نشیمن مانند حیاط یا حریق ، و غیره ، شروع محوطه سازی بسیار راحت است.گوشه کوچکی از چمنزار خود را برای ارتقاء بعدی مانند تاب ، خانه بازی ، چوب چوبی یا آب نما در دسترس قرار دهید. این می تواند به جلوگیری از تغییرات لحظه آخری ، طرح های نامطلوب و نقص های غیر منتظره در باغ شما کمک کند. به هر حال ، بهتر است از قبل تغییراتی ایجاد کنید تا اینکه هر چیزی دائمی را نصب کرده و سپس مجبور به حذف آن شوید.دکوراسیون داخلی حیاط باغایده ها،نکات و ترفندهای طراحی حیاط وباغ

دکوراسیون داخلی حیاط باغ

استفاده از دمنده برگ و چمن زن: هنگامی که شاخ و برگ زیادی در اطراف باغ خود دارید ، بادگیرها و چنگک های دستی بهترین دوستان شما هستند. جوشاندن یا دمیدن برگهای افتاده پاییز از پوسیدگی پوشش چمن در زمستان جلوگیری می کند. دمنده های برگ همچنین به دفع سرما ، برف سبک و تار عنکبوت کمک می کند. به یاد داشته باشید که از دمنده برگ در سموم دفع آفات و حشره کش ها ، شن و خاک شل استفاده نکنید تا از گرد و غبار سمی جلوگیری شود.ماشین های چمن زنی یک تکنیک ساده برای ترمیم چمن به کمال ارائه می دهند. با این حال ، استفاده بیش از حد از آن باعث می شود چمن کاری شما علف کچل و تکه ای داشته باشد. این باعث می شود که علفهای هرز به سرعت رشد کرده و جوانه بزنند. برای پوشش چمن سرسبز ، هرگز تیغه چمن را بیش از یک سوم طول آن نبرید.    

تنوع در پوشش گیاهی:بهترین راه برای چشم انداز باغ شما معرفی انواع گیاهان و درختان است. انتخاب طیف متنوعی از نهال هایی که در فصول مختلف شکوفا می شوند ، باغ شما را همیشه گلدار خواهد کرد. آزمایش رنگ ها جذابیت درختچه شما را افزایش می دهد.به عنوان مثال ، رزهای بنفش ، آبی و سبز باعث می شوند باغ شما منحصر به فرد به نظر برسد. معرفی شمعدانی روزان ، که از ماه ژوئن تا اکتبر شکوفا می شود ، زمانی که گیاهان بهاری نمی توانند رنگی به خود بگیرند. کاشت گونه های بومی گیاهان ایده ای شگفت انگیز است اگر به دنبال درختچه های کم نگهداری باشید.

دکور باغ: تزئین باغ شما می تواند جذابیت و راحتی شخصی آن را افزایش دهد. با نصب روسازی با استفاده از تخته سنگ ، بتن خرد شده ، سنگریزه یا آجر می توانید مسیری را مشخص کنید. حیاط ها و نیمکت ها می توانند چیدمان مناسبی برای نشستن در دامان طبیعت ایجاد کنند.نورپردازی LED منظره می تواند مسیرها را روشن کرده و نقاط مهم باغ شما را برجسته کند. اگر به جای آن نور طبیعی را انتخاب می کنید ، استفاده از چراغ های پری خورشیدی مطمئناً باغ شما را به سرزمینی فانتزی عجیب تبدیل می کند که برای مهمانی ها و مجالس مناسب است.در چمن خود یک بدنه آبی قرار دهید تا ظاهری واقع بینانه و طبیعی به چشم انداز وارد کنید. اگر چشمه ای در وسط آن نصب شود ، چشمه های چمنزار شما را مسطح می کند. از یک گوشه خالی می توان برای آبشار یا حوضچه اردک استفاده کرد.

افزودن درخواست تجدید نظر:اکثر نمایندگی های املاک به شما پیشنهاد می کنند که چمنزارهای خود را برای مهار بهتر حفظ و نگهداری کنید. ظاهر بیرونی خانه شما چقدر جذاب است و چگونه می تواند در خریداران احتمالی فریب بخورد ، به عنوان مهارکننده املاک شناخته می شود. باغبانی منظره یکی از راه های افزایش جذابیت ملک شما است و در نهایت قیمت فروش مجدد آن بین 5 تا 10 درصد است. بنابراین ، اگر تصمیم گرفتید ملک خود را برای فروش مجدد قرار دهید ، محوطه سازی چمن و باغ می تواند یک سرمایه گذاری شایسته باشد.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn