بازسازی دکوراسیون منزل 120 متری اصفهان

در این قسمت نمونه ای از بازسازی دکور منزل 120 متری اصفهان را مشاهده می کنید . لطفا تا انتها برای دیدن تصاویر همراه ما باشید... (بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

از دکوراسیون مینیمالیستی گرفته تا تکه‌های بی‌نظیر و پالت رنگی خاموش، طراحی خانه مدرن یکی از بزرگترین گرایش‌ها در طراحی داخلی در حال حاضر است. مدرن کردن خانه شما یک فرصت عالی برای شاداب کردن ظاهر و احساس خانه شما است، در حالی که جدیدترین ابزارها و لوازم خانگی هوشمند را نیز یکپارچه می کند.
چه در حال آماده شدن برای فروش باشید و چه فقط در حال تغییر هستید، این ایده‌های دکوراسیون منزل و ایده‌های اتوماسیون خانه فوراً رنگی معاصر به ملک شما می‌بخشند.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

1. لوازم ضروری را نگه دارید
یکی از بهترین راه‌ها برای مدرن کردن خانه این است که از شلوغی‌های اضافی خلاص شوید و فقط روی دکوراسیونی تمرکز کنید که به زیبایی کلی خانه شما می‌افزاید. به جای نمایش تعداد زیادی از ریزه کاری های کوچک در قفسه های خود، یا قرار دادن تمام کتاب های میز قهوه خوری که دارید، چند تکه ساده را انتخاب کنید که با طرح رنگ خانه شما سازگار است. به یاد داشته باشید: کمتر، بیشتر است.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

2. روی یک دستگاه خانه هوشمند سرمایه گذاری کنید
فراتر از تغییرات آرایشی بروید و واقعاً خانه خود را با فناوری مدرن کنید. هاب خانه های هوشمند برای اتوماسیون خانه و مدیریت سبک زندگی آسان تر، تلفن و فناوری خانه شما را با هم ادغام می کنند. خواه Google Home، Amazon Echo یا HomePod اپل را انتخاب کنید، دستگاه خانه هوشمند شما می‌تواند برای شما آلارم تنظیم کند، سیستم‌های امنیتی را نظارت کند، نورهای شما را کم کند یا موسیقی پخش کند.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

3. مواد طبیعی را انتخاب کنید
اگر خانه خود را بازسازی می کنید و می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، مواد ارگانیک انتخاب عالی هستند. نصب نیمکت‌های سنگی و کابینت‌های چوب تیره می‌تواند فوراً آشپزخانه و ناهارخوری شما را متحول کند. درعوض، کفپوش بامبو یا دیوارهای آجری نمایان برای دادن ظاهری شیک به خانه شما عالی هستند.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

بازسازی دکوراسیون منزل 120 متری اصفهان

4. از شیشه برای ایجاد فضا استفاده کنید
شیشه و طراحی خانه معاصر دست به دست هم می دهند، اما نیازی به آوردن مبلمان شیشه ای نیست – در عوض، از شیشه برای باز کردن قسمت های نشیمن، غذاخوری و حمام خود استفاده کنید و نور طبیعی را به آن اضافه کنید. پرده‌های دوش یا صفحه‌های طرح‌دار را با یک صفحه دوش شفاف جایگزین کنید تا به حمام‌تان جلوه‌ای مدرن ببخشید، یا دیوارهای شیشه‌ای را با پانل‌هایی نصب کنید تا فضای نشیمن و ناهارخوری خود را از هم جدا کنید و در عین حال سبکی نیمه باز داشته باشید.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

5. زندگی با طرح باز را بپذیرید
زندگی با پلان باز یکی از بهترین ایده های طراحی داخلی خانه است اگر می خواهید ظاهری معاصر در خانه خود ایجاد کنید و در عین حال فضای بیشتری ایجاد کنید. قبل از شکستن دیوارهای ملک خود، با برنامه ریزی برای "مناطق" مختلف و نحوه ایجاد جدایی ظریف بین آنها شروع کنید: برای مثال، یک بار می تواند آشپزخانه شما را از اتاق غذاخوری شما جدا کند، در حالی که فرش می تواند یک تغییر سبک عالی باشد. منطقه غذاخوری شما به فضای زندگی شما.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

بازسازی دکوراسیون منزل 120 متری اصفهان

6. روشنایی هوشمند را وارد کنید
نورپردازی می تواند تأثیر زیادی بر سبک خانه شما داشته باشد، و وقتی نوبت به مدرن کردن طراحی داخلی شما می رسد، ارتقاء نورپردازی شما می تواند معجزه کند - به خصوص اگر به دنبال ایده های اتوماسیون خانگی مقرون به صرفه هستید. سیستم‌های روشنایی هوشمند می‌توانند رنگ‌ها را بر اساس خلق و خوی شما تغییر دهند، نورها را با استفاده از تلفن یا فرمان‌های صوتی‌تان کم کنند و برنامه‌ای برای روشن یا خاموش شدن چراغ‌های شما بعد از کار تنظیم کنند. اکثر سیستم‌های نور هوشمند با هاب خانه هوشمند سازگار هستند و از طریق بلوتوث به آن متصل می‌شوند، اما قبل از اینکه کل دارایی خود را بسته‌بندی کنید، حتماً این را بررسی کنید.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

7. از رنگ های دستور استفاده کنید
یک تصور غلط رایج وجود دارد که طراحی خانه مدرن همه بر اساس طرح های رنگی سفید، خاکستری و سیاه است. بهترین ایده‌های دکوراسیون منزل شامل رنگ‌هایی برای روشن‌تر کردن خانه و اضافه کردن شخصیت و استعداد است. با هنر دیواری روشن رنگ را در خانه خود ادغام کنید، یا جسورانه عمل کنید و یک طرح رنگ روشن برای کوسن یا فرش خود انتخاب کنید. مهم نیست که کدام رنگ را انتخاب می کنید، فقط مطمئن شوید که مکمل یکدیگر هستند – در صورت شک، از ابزار چرخ رنگ استفاده کنید تا به شما کمک کند طرح مناسب خانه خود را پیدا کنید.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

8. فرش را بردارید و تخته کف را انتخاب کنید
در حالی که فرش ها برای عایق بودن و نرمی روی پاها عالی هستند، تمیز کردن آن ها دشوار است و ممکن است به مرور زمان فرسوده به نظر برسند. اگر آماده و مایل به ایجاد برخی تغییرات بزرگ در ملک خود هستید، می‌تواند زمان خوبی باشد تا به تخته‌های کفی روی بیاورید: نه تنها مدرن‌تر به نظر می‌رسند، بلکه تمیز کردن آن‌ها نیز آسان‌تر است و در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. رنگی که انتخاب می‌کنید تا حد زیادی به اندازه اتاق و ظاهری که می‌خواهید بستگی دارد - سایه‌های روشن‌تر اتاق شما را بزرگ‌تر و آفتاب‌تر نشان می‌دهند، در حالی که سایه‌های تیره‌تر به خانه‌تان حس دراماتیک و روستایی‌تر می‌دهد.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

بازسازی دکوراسیون منزل 120 متری اصفهان

9. از قفسه های باز استفاده کنید
اگر دیوار خالی دارید و می خواهید فضای ذخیره سازی کاربردی در خانه خود را افزایش دهید، قفسه های باز عالی هستند. قفسه‌های باز را پشت مبل خود اضافه کنید و تعدادی عکس یا مجسمه را به نمایش بگذارید، یا از قفسه‌های باز برای اضافه کردن فضای ذخیره‌سازی اضافی در آشپزخانه خود استفاده کنید و از آنها برای نگهداری لیوان‌ها یا ظروف مورد علاقه خود استفاده کنید.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

10. برس را روی یک لایه رنگ تمیز بکشید
خانه های مدرن روشن و مطبوع هستند و اگر می خواهید فضای داخلی خود را شاداب کنید، اضافه کردن یک لایه رنگ جدید یکی از ساده ترین راه حل ها است. برای داشتن ظاهری تمیز و مینیمالیستی، سایه‌های سفید شفاف را انتخاب کنید یا اگر به دنبال چیز کمی جسورانه‌تر هستید، یک سایه روشن انتخاب کنید و یک دیوار بیانی ایجاد کنید.
وقتی نوبت به مدرن کردن خانه می‌رسد، به یاد داشته باشید که کمتر، بیشتر است. با بی نظمی، سرمایه گذاری در مبلمان با کیفیت و ایجاد تغییراتی در کفپوش یا محل زندگی خود، خانه ای مدرن خواهید داشت که زیبا به نظر می رسد و در آزمون زمان مقاومت می کند.(بازسازی دکوراسیون داخلی منزل 120 متری اصفهان)

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn