22 سبک مختلف طراحی داخلی برای خانه شما (2019)

به سبکهای اصلی طراحی داخلی خوش آمدید.ما در اینجا به بررسی 22 سبک مختلف برای طراحی داخلی می پردازیم که در آن نمونه هایی از هر سبک را مشاهده می کنید:

1. سبک داخلی سنتی :

سبک طراحی داخلی سنتی
سبک طراحی داخلی سنتی از انواع سبک های اروپایی قدیمی سرچشمه می گیرد و امروزه در کنار هم "سنتی" خوانده می شوند. عناصر این طرح عبارتند از:

    دکوراسیون کلاسیک اروپا را منعکس می کند ،
    قالب بندی دقیق و تخته چوب ،
    کابینت داخلی ،
    مبلمان زیبا و قطعات عتیقه ،
    جفت مبلمان و لوازم جانبی
    پالت خنثی با رنگهای پر جنب و جوش برای مبلمان و قطعات لهجه ،
    پارچه های گران قیمت مانند پارچه های ابریشمی ، مخملی ، ترمه یا پارچه های راحت مانند پنبه یا پارچه ، و
    الگوهای کاشی و کف پیچیده

راهنمای سبک دکوراسیون منزل ما شامل یک گالری عکس گسترده است که شامل تمام اتاق های خانه می شود.

طراحان داخلی سنتی کسانی هستند که به شدت تحت تأثیر و الهام گرفته از دکوراسیون قدیمی اروپایی هستند که محبوبیت خاصی پیدا کردند ، به خصوص در قرن 18 و 19. آنها در مبلمان و لوازم جانبی سنگین که هنوز هم بسیار شیک و زیبا هستند ، بزرگ هستند.

این نوع از طراحی داخلی مناسب برای كسانی كه عاشق تزیینات و سبك هایی هستند كه تاریخچه ای غنی از آنها به عنوان مثال ، قطعات هنری كلاسیك ، عناصر عتیقه و اشیاء متقارن است.

برخی از نشانگرهای کلیدی یا ویژگی های طراحی داخلی داخلی شامل رنگ های غنی ، چوب های تیره و رنگ های پیچیده است. بارزترین ویژگی این است که دیوارها اغلب با رنگهای خنثی رنگ می شوند تا مبلمان و لهجه های تزئینی برجسته شود. "سنت گرایانه" همچنین دوست دارد جزئیات جزییات پیچیده معماری مانند تخته های چوبی ، سقف های تابستانی ، کابینت داخلی و غیره را ایجاد کند.

یکی از مهمترین جنبه های طراحی داخلی ، تقارن است و این بدان معنی است که همه چیز از مبل تا لامپ گرفته تا لوازم جانبی باید به صورت جفت باشد. ایده اصلی این امر این است که باید یک فضای متعادل با محوریت یک نقطه کانونی وجود داشته باشد ، که معمولاً تلویزیون ، یک اثر هنری تزئینی یا شومینه است.

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn