یک طراحی زیبا با رنگ گرم چوب

استودیوی طراحی Wadhwana در سال 2019 توسط Bhavin Wadhwana تاسیس شد. یک فلسفه مردم محور در قلب فرآیند طراحی قرار دارد و این استودیو معتقد است ساختمان های بهتر باعث ایجاد دنیای بهتری می شوند. یک ساختمان موفق ساختمانی است که زندگی روزمره را برای افرادی که در اطراف آن زندگی می کنند بهبود می بخشد. استودیوی طراحی وادوانا با موفقیت 2 پروژه را در بمبئی انجام داده و به اتمام رسانده است.

ما به عنوان معمار ، از ابتدا تا پایان درگیر پروژه ها هستیم. ما معمولاً در مرحله ساخت خدمات و خدمات مشاوره كامل معماري را ارائه مي دهيم. مهارت های طراحی ما فراتر از خدمات معماری است. کار ما همچنین شامل خدمات طراحی داخلی است.

روش استودیوی طراحی Wadhwana با عشق به جزئیات دقیق می شود. این یک بازی بین سادگی اصل و پیچیدگی جزئیات است. طراحی یک انتخاب سبکی دلخواه نیست ، بلکه همیشه توسط پارامترهای خاص در سایت اطلاع رسانی می شود. تأکید بر "طراحی برای ساختن" است تا از ابتدا اطمینان حاصل شود که همه جزئیات کار می کنند. این رویکرد بدان معنی است که مشتریان می توانند اطمینان داشته باشند که وقتی نمایش هایی ارائه می شود ، ساختمان نهایی را دقیقاً تا ظریف تر به نمایش می گذارند.

طراحی با رنگ های گرم01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn