کابینت آشپزخانه های مدرن به رنگ سبز

رنگ بندی سبز در آشپزخانه های مدرن

 در این قسمت توضیحاتی در ارتباط با علت استفاده ی رنگ سبز در کابینت و تعدادی تصویر از آشپزخانه هایی با رنگ بندی سبز برای کابینت ها مشاهده می کنید.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از کابینت های به رنگ سبز اینجا کلیک کنید

کابینت آشپزخانه های مدرن به رنگ سبز

 

رنگ سبز بیش از سایر رنگها حامل پیام آرامش است و کابینت های مدرن به رنگ سبز ، طبیعت را بامدگرایی ترکیب می کنند و معمولا در خانه های با فضای گرم و دوستانه و همچنین لوکس و دنج مشاهده می شوند.

 از آنجا که رنگ سبز ، رنگ غالب در طبیعت است لذا معمولا حس وسعت و جاداری ، بلندی و عمق را به ذهن می رساند.همچنین میتواند سبب ایجاد تعادل روانی شود ، یک ترکیب عالی مابین رنگ زرد گرم و آبی سرد.

کابینت آشپزخانه های مدرن به رنگ سبز

 بخاطر دلیل ذکر شده در بالا یعنی طبیعی بودن ، رنگ سبز به استفاده کنندگان آرامش ، خلاقیت ، حس خوب تعادل در رفتار ، بهاری بودن و باز متولد شدن را یادآوری می کند. برخی طراحان واژه < رنگ خنثی جدید > را به رنگ سبز نسبت می دهند، مانند یک پس زمینه از تپه های سبز رنگ! سبز می تواند به آشپرخانه حس آسایش ببخشد و آنرا به یک محیط وسوسه انگیز و عالی برای پرداختن به کار منزل بدل کند. طیف های مشخصی از رنگ سبز ، حامل انرژی بیشتری هستند و بسیار شیک و مد روز به نظر می آیند.در این تصاویر می توانید کابینت آشپزخانه به رنگ سبز را در حالت تک رنگ و در ترکیب با رنگهای دیگر مشاهده کنید. کابینت های به رنگ سبز نیز نیازمند توجه و مراقبت نسبتا متوسط هستند و رنگهای سبز تیره و جنگلی بدلیل نمایانگر ساختن بیشتر گردوغبار باید بطور مداوم و پی درپی و بسیار ملایم گردگیری شوند.مراقبت منظم و با احتیاط شما می تواند باعث لذت بردن شما از محیط آشپزخانه با هر رنگی شود...

 

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn