رنگ های سفید و خاکستری در آشپزخانه

خوب، اغلب اوقات می توانید آشپزخانه هایی با رنگ کابینت سفید را ببینید! اما دیگران فکر می کنند استفاده تنها از رنگ سفید خسته کننده است. اگر شما هم به همان شیوه فکر می کنید، وقت آن است که سعی کنید برای آشپزخانه خود تغییرات خلق کنید. نه لازم نیست که جسورانه و رنگارنگ باشیم. شما فقط می توانید یک رنگ دیگر را انتخاب کنید که در کنار رنگ سفید قرار گیرد.

ظاهرا، سفید به خوبی با هر چیزی و با هر رنگ می سازد. اما آیا آن را به رنگ خاکستری که ترکیبی از سیاه و سفید است هم خوب می شود؟ خاکستری سفید تر از سیاه است. مقدار سفید آن در واقع تعیین کننده نوع سایه خاکستری خواهد شد. اگر میخواهید خاکستری روشنتر باشد، سفید بیشتری را اضافه کنید. اگر خاکستری تیره تر را انتخاب کنید، سفید کمتری را اضافه کنید.
با این حال، اگر شما انتخاب می کنید که خاکستری را با سفید ترکیب کنید، هر دو خاکستری روشن و خاکستری تیره به نظر می رسد و خوب است. و همچنین اگر با سیاه و خاکستری با هم کار کنید، بازهم خوب بنظر می رسد.

خوب، امروز، ما برخی طرح های آشپزخانه ای را که در آن سفید و خاکستری است برای شما اماده کرده ایم. مطمئنا برخی از شما فکر می کنید که این کار خسته کننده یا کسل کننده است.

قبل از اینکه شما نتیجه گیری کنید، به تصاویر پایین نگاهی بیندازید...

کابینت سفید خاکستری01

مطالب ناتک را به اشتراک بگذارید

Submit to FacebookSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn